تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۴۹۰۲۱
امام جمعه زیراب گفت: مهم‌ترین راه مبارزه با دشمنان، حضور حداکثری پای صندوق رای است.
۰
plusresetminus
مهم‌ترین راه مبارزه با دشمنان، حضور حداکثری پای صندوق رای/ غربی‌ها جنایت‌کاران تاریخ بشر هستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب یکی از موضوعات پراهمیت را بحث اخلاص برشمرد و اظهار کرد: کسانی که اهل ایمان و تقوا هستند و به مبدا و معاد اعتقاد دارند، مردان و زنان مومن بدانند، یکی از مهم‌ترین موضوعات در دین، فرهنگ قرآن، پایه و اساس فرمایشات پیامبران و بزرگان اخلاص است.اخلاص میزان و معیار پذیرش اعمال است.
 
وی افزود: هرگونه کار و تلاش، مجاهدت، خدمت باید رنگ خدایی داشته باشد، اخلاص یعنی کارهایمان صد در صد برای خدا باشد.اگر کار برای خدا باشد، او پاداش خواهد داد. 
 
امام جمعه زیراب، حضرت امام راحل را از نمونه‌های بارز انسان مخلص برشمرد و خاطرنشان کرد: در تاریخ خدمت گزارترین فرد به مردم و جامعه انبیای الهی بودند.از نمونه‌های بارز فردی که مجهز به سلاح اخلاص بود، می‌توان امام راحل را نام برد که می‌فرمودند: افتخار من این است که خدمتگزار مردم باشم.
 
این مسئول با برشمردن راه‌های کسب اخلاص، گفت: از راه‌های کسب اخلاص، توجه به علم و قدرت خداست، توجه به اینکه اگر عزت، رزق و روزی می‌خواهیم، در خانه خداست، خداوند سبب ساز و سبب سوز است.
 
رضایی افزود: یکی دیگر از راه‌ها مقایسه بین پاداش مردم و پاداش الهی است، بالاترین عبادت نزد خداوند، خدمت به بندگان خداست اما باید برای خدا باشد.
 
وی ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، این موضوع را برای انقلاب و تاریخ ایران مهم برشمرد و اظهار کرد:بحث انتخابات موضوع مهم انقلاب و تاریخ ایران است، مردم بدانند از هر قومی که هستند، هر دین و آئینی که دارند، اگر کشور، نظام و خانواده‌شان را دوست دارند، باید در انتخابات شرکت کنند. مهم‌ترین راه مبارزه با دشمنان، حضور حداکثری پای صندوق رای است.
 
خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه، با یادآوری رفتار دشمنان در قبل و بعد فتنه سال ۸۸، خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ با حضور حداکثری مردم در پای صندوق، اوباما سخنرانی منفعلانه‌ای داشت، اما همین شخص بعد فتنه ۸۸، جسورانه علیه ملت ایران حرف زد. فتنه‌گران خیانتی بزرگ رقم زدند و لطمه‌ای به حضور حداکثری وارد ساختند.همان‌ها اکنون درحال مطرح کردن مسائلی هستند که مردم پای صندوق رای نروند. 
 
این مسئول حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانسته و تصریح کرد: مردم بازیچه دشمنان نخواهند بود.خداوند می‌فرماید:سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌دهم مگر اینکه خود بخواهند.حتی کمترین بینش سیاسی هم داشته باشند، می‌فهمند که حضور حداکثری باعث پیروزی ملت ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود. 
 
رضایی، رای هر ایرانی را موشکی بر سر دشمنان توصیف کرد و افزود:بر ما واجب است برای حفظ امنیت و اقتدار کشور، حضور حداکثری داشته باشیم و حماسه‌ای دیگر رقم زنیم. درست است که مشکلات زیادی وجود دارد اما بدانیم رای هر ایرانی موشکی بر سر دشمنان است. 
 
وی با اشاره به وضعیت زمین‌فوتبال شهر زیراب و پیگیری‌های صورت گرفته، ضمن تشکر از استاندار مازندران درخصوص پیگیری‌های جدی برای حل مشکلات این زمین، گفت: درخصوص موضوع سیل استاندار دستور جدی برای حل مشکلات را داده بودند، درمورد زمین‌فوتبال زیراب نیز، گفتند بودجه هست و زمان‌بندی کردند و از مسئولین خواستند در اسرع  وقت این موضوع را حل کنند و بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنم. 
 
 امام جمعه زیراب، با یادآوری جنایت‌های صورت گرفته علیه مردم یمن و همچنین بمباران شیمیایی در حلبچه، خاطرنشان کرد: کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا که در ظاهر پرچم‌دار حقوق بشر‌اند، جنایت‌کاران تاریخ محسوب می‌شوند‌.۷ سال کودک‌کشی، جنایت، آدم‌کشی عربستان را نمی‌بینند اما برای بمب یمن علیه عربستان، می‌گویند نگران تمامیت ارضی عربستان هستیم. همین‌ها کمتر از یک‌ساعت مردم حلبچه را به خاک و خون کشیده بودند. 
 
وی در پایان تصریح کرد: این‌ها جنایت کاران تاریخ بشر هستند و کینه عجیبی به ایران و ایرانی دارند. باید وحدت را حفظ کنیم و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، امام راحل فرمودند:اگر پشتیبان ولی فقیه باشیم، هیچ آسیبی به ملت و کشور ما نخواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴