تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۹۰۰۷
فرماندار شهرستان سوادکوه از آمادگی این شهرستان برای انتخابات 1400 خبر داد.
۰
plusresetminus
آمادگی سوادکوه برای انتخابات 1400/ مردم با حضور در انتخابات، انقلاب را بیمه می‌کنند
به گزارش بلاغ، عین‌الله طالبی در نشست خبری در خصوص انتخابات ۱۴۰۰  با تقدیر از همراهی رسانه‌ها و با اشاره به اینکه 28خرداد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: زیر‌ساخت و برنامه‌ریزی انتخابات وتشکیل ستاد انتخابات شهرستان و تشکیل دبیرخانه انجام شد و ایجاد و تقویت زیر‌ساخت‌ها اولویت نخست ما است و فناوری اطلاعات و اینترنت در همه شبعات فعال خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه تعداد شعبات بدون شرایط خاص کرونایی برای شورای اسلامی ۱۱۲ شعبه شورا، ۱۱۷شعبه برای ریاست جمهوری داریم، افزود:یازده شعبه در بخش مرکزی و شانزده شعبه در بخش زیراب و۷۰ روستایی مرکزی و ۲۲ برای بخش زیراب داریم و ازدحام جمعیت و شرایط کرونایی بر طبق نظر اعضای ستاد درباره تعداد شعبات عمل می کنیم.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه زمانبندی ثبت‌نام، صدور آگهی و اجرایی مشخص است و در حال حاضر در ۱۸ اسفند ماه شروع انتخابات آغاز شد و در ۱۹ اسفند ماه آگهی انتخابات ابلاغ شد و تشکیل هیات اجرایی انجام شد، خاطر نشان کرد:در شهرستان هئیت‌های  30 نفره برای شهرستان و 2بخش مرکزی زیراب تشکیل شدند. 
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سوادکوه با اشاره به تشکیل جلسات هئیت نظارت و جلسه تعیین معتمدین هیئت اجرایی شهرستان و بخش مرکزی و زیراب  تصریح کرد: اعضای ۳۰ نفر  هئیت  جرایی شهرستان،بخش مرکزی و زیراب تعیین و در روز چهارشنبه بارای گیری اعضای ۸ نفره شهرستان و ۷ نفره بخش ها مشخص شدند.
 
طالبی با بیان اینکه ورود مردم به مدیریت شهری و روستایی و مشارکت در انتخابات با وجود تهدیدات دشمنان اهمیت دارد، اظهار کرد: انقلاب ما الگو برای کشور‌های مختلف شد و استکبار جهانی و دشمنان ما آن را تهدید می‌دانند و حرکت تهاجمی و تحریمی از ابتدا در برابر انقلاب اسلامی وجود داشت و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که مردم، مهمترین عامل تقویت نظام اسلامی است و برای جدا کردن مردم از نظام تلاش می‌کنند و هرساله مردم با حضور در انتخابات، انقلاب را بیمه می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود و خالی بودن میدان فضا را برای دشمن باز می‌کند، افزود:همه برای آبادانی و کاهش مشکلات تلاش کنیم و در میدان، برای رقابت و حضور در انتخابات تلاش کنند و با خرد‌جمعی می‌توان به نتایج مورد نظر رسید.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: اصل بر آن است که اعضای شورای اسلامی با اصل مشورت فعالیت کنند و با احصا شرایط، اولویت‌بندی کنند و فعالیت‌ها برای پیگیری بین اعضا تقسیم شود تا به نتایج مورد نظر دست یابند و البته فعالیت تک تک اعضا بر اساس رسالت آنها برای پیگیری فعالیت‌ها بر طبق وظایفی که دارد، منع قانونی ندارد.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سوادکوه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دستور العمل‌ها، تمام امکانات و تجهیزات شهرستان برای ثبت نام از دواطلبین آماده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما