تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۴۸۹۶۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: کنترل ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی به مبادی ورودی مازندران تشدید شد.
۰
plusresetminus
تشدید کنترل ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی به مازندران/حدود 13 هزار خودرو جریمه شدند
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.

وی هدف از اجرای محدودیت‌های تردد را قطع زنجیره کرونا اعلام کرد و افزود: رانندگان با پلاک غیر بومی که قصد ورود به استان را دارند حتماً باید نامه معتبر و اصل با مهر و امضا فرمانداری محل زندگی خود به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.

قدمی با بیان اینکه کنترل ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی به مبادی ورودی مازندران تشدید شد، بیان کرد: رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، پانصد هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی گفت: باتوجه به شرایط جاده‌ها، معمولا احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال به‌ویژه در روزهای بارانی افزایش می‌یابد که تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کنترل جدی خودروها و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی در استان،گفت: طی یک ماه گذشته که از تشدید محدودیت‌های کرونایی می‌گذرد ۱۲ هزار و ۶۵۲ خودرو اعمال قانون و۲۱ هزار و ۳۹۰ خودرو به مبدا خود بازگشت داده شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰