تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۴۸۹۴۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اجرای طرح نظارت تسهیل کسب و کار نوروزی و تشدید گشت‌های بازرسی در بازار طی ایام پایانی سال خبر داد.
۰
plusresetminus
نظارت بر بازار مازندران تشدید می‌شود/عدم درج قیمت در صدر تخلفات صنفی
به گزارش بلاغ، یدالله ملکی  در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره‌بار ساری از اجرای طرح نظارت تسهیل کسب و کار نوروزی و تشدید گشت‌های بازرسی در بازار طی ایام پایانی سال خبر داد.

وی افزود: به‌دلیل تقاضای بیشتر مردم جهت خرید مایحتاج شب عید و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و همچنین تنظیم بازار، گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری در سطح بازار در سراسر استان در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در کنار روسای شعب تعزیرات حکومتی استان از واحدهای صنفی و اماکن پر تردد بازرسی به عمل آورده  و در صورت مشاهده تخلف در محل وقوع آن با واحد صنفی متخلف برخورد می‌گردد.

ملکی بیان کرد: این طرح در جهت نظارت هرچه بیشتر و بهتر بر عملکرد عرضه کنندگان کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی، ایجاد امنیت اقتصادی، پیشگیری از اخلال در بازار و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی است.

وی از افزایش 15 درصدی پرونده‌های تعزیراتی خبر داد و گفت: در یازده‌ماه سال‌جاری، تعداد 26 هزار و 575 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد، 26 هزار و 503 فقره مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد: متخلفین به مبلغ یک‌هزار و 107 میلیارد و 600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند؛ که نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش 15 درصدی پرونده‌ها هستیم.

ملکی در خصوص بیشترین و کمترین تخلف طی این مدت، عنوان کرد: عدم درج قیمت با 7 هزار و 67 فقره، گران‌فروشی با 5 هزار و 361 فقره، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی با 5 هزار 916 فقره، عدم ارائه فاکتور خرید یک‌هزار و 950فقره و حمل کالای قاچاق با یک‌هزار و 586 فقره، از پر تکرارترین تخلفات صنفی استان طی سال‌جاری بود.

وی از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی ویا 124 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴