تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۸۹۴۵
مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی بخش گهرباران همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان و خیرین افتتاح شد.
۰
plusresetminus
مرکز مثبت زندگی بخش گهرباران افتتاح شد
به گزارش بلاغ، مرکز خدمات بهزیستی تحت عنوان مثبت زندگی با حضور رئیس بهزیستی میاندورود، شهردار، بخشدار، رئیس شورای بخش، رئیس مرکز مثبت‌زندگی و خیرین در بخش گهرباران شهرستان میاندورود افتتاح شد.

ربابه انیشه رئیس بهزیستی میاندورود با بیان اینکه از بین 2 هزار و 400 مرکز مثبت‌زندگی در کشور تعداد 117 مرکز در مازندران است، افزود: 7 مرکز متعلق به میاندورود است که یک مرکز آن در طبقده مرکز بخش گهرباران راه‌اندازی شده است.

انیشه تصریح کرد: با راه اندازی این مراکز نیازها و انتظارات جامعه هدف بهتر رسیدگی خواهد شد و دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان تسهیل خواهد شد.



وی با بیان اینکه این 7 مراکز در روستای دارابکلا، بادله، اسلام آباد، شهریارکنده، 2 مرکز در سورک و یک مرکز در طبقده شروع به کار کردند، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از خدمات سازمان در یک محل، نزدیک به محل سکونت افراد است و ترددهای غیر ضروری به ادارات کل و شهرستان‌ها کاهش می‌یابد.

فاطمه لازری مسئول مرکز مثبت‌زندگی بخش گهرباران با بیان اینکه مراکز بر محور مددکاران اجتماعی و بر پایه آی تی و دولت الکترونیک شکل گرفته است، گفت: فعالیت‌ها و خدمات مراکز بهزیستی که به‌عنوان مثبت زندگی شکل گرفت در حیطه چهارچوب‌های فعالیت‌های سازمان بهزیستی قرار دارد.



لازری افزود: این مراکز برای گسترش فرهنگ مشارکت مردم در خدمت رسانی به جامعۀ هدف بهزیستی، ایفای نقش مراکز خدمات اجتماعی مثبت زندگی در جمع آوری مشارکت‌های مردمی به‌صورت منطقه‌ای و محله‌ای و کمک مردم به مددجویان محله خودشان راه اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام می‌تواند به ایجاد و گسترش شبکه مردمی مشارکت‌ها منجر شود، خاطرنشان کرد: نتیجۀ آن توسعۀ خدمت رسانی هر چه بیشتر به جامعۀ هدف سازمان است.



لازری بیان کرد: مراکز خدمات اجتماعی مثبت زندگی عنوان مراکز جدیدی است که سازمان بهزیستی جهت توسعۀ فعالیت‌های مددکاری و محله محور و دسترس پذیری سازمان برای مددجویان طراحی کرده است.

مسئول مرکز مثبت‌زندگی بخش گهرباران در پایان گفت: مددجویان می‌توانند خدمات اولیه تشکیل پرونده و همچنین درخواست‌های خود را از طریق این مراکز پیگیری کنند زیرا این مراکز در راستای خدمات ادارات بهزیستی شهرستان قرار دارند و به صورت الکترونیکی درخواست‌ها به ادارات بهزیستی شهرستان ارجاع و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴