تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۴۸۹۴۱
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت شکننده استان های شمالی که همچنان درگیر بحران کرونا هستند گفت: اعمال محدودیت سفر به استان های شمالی همچنان باید تداوم یابد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت سفر به استان‌های شمالی باید تداوم یابد/لزوم تدابیر سخت‌گیرانه در تعطیلات نوروز
به گزارش بلاغ، علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ما بر ضرورت اجرای تدابیر سخت گیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات نوروز امسال تاکید کرد.

وی گفت: در صورت تداوم سخت گیری‌های مدیریتی روند پیشرفت بیماری کرونا در کشور کنترل خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم صدور برگه های تردد در فرمانداری‌ها افزود: روند صدور برگه های تردد غیرضروری در فرمانداری‌ها باید متوقف شود.

این مسئول با اشاره به وضعیت شکننده استان های شمالی که همچنان درگیر بحران کرونا هستند یادآور شد: اعمال محدودیت سفر به استان های شمالی همچنان باید تداوم یابد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر لزوم حمایت از کادر درمان افزود: اعمال تدابیر سخت گیرانه برای کنترل سفر های نوروزی پاسخ روشن به فداکاری‌ها و استقامت ستودنی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا است.

وی ادامه داد: وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا باید در همگرایی و تعامل کامل روند مدیریت مربوط به سفرهای نوروزی را اجرایی کنند.

دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم همچنین خواستار تلاش هرچه بیشتر عوامل اجرایی وزارت کشور و حمل ونقل جاده ای و راهداری برای همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام عید شد وافزود: انتقال و جابجایی ویروس کرونا در تعطیلات نوروز زحمات یکساله کادر درمان را برباد خواهد داد.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت پشتیبانی گسترده از کادر درمان یادآورشد: سازمان برنامه و بودجه باید در همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین نیازهای تدارکاتی آن را در اولویت قرار دهد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران لزوم توزیع عادلانه امکانات درمانی در سطح کشور را ضروری دانست وافزود: دانشگاههای علوم پزشکی استانها باید در این زمینه مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرند.

کریمی فیروزجایی گفت: باید با همپوشانی سیاستهای مدیریتی و اجرایی و نیز همکاری عمومی مردم و مسئولان برهه کنونی و حساس کشور را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷