کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا خبر داد

اجرای 41 پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی

18 اسفند 1399 ساعت 10:29

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۲۴ پروژه در سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: در مجموع ۴۱ پروژه را این قرارگاه در دست اقدام دارد که ۲۴ پروژه تا به امروز ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل شد و مابقی هم پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آئین افتتاح همزمان ۷ پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه عمرانی در دهستان‌های کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری که همراه با بازدید میدانی از این طرح‌های خدمت رسانی در روستای کردمیر این شهرستان برگزار شد با اشاره به بهره برداری پروژه‌ها بیان کرد: این پروژه‌ها با کمک و مشارکت مردمی به پایان رسید لذا فرق بهره برداری این پروژه‌ها با پروژه‌های دیگر آن است که مردم وسط کار هستند و خودشان کارها را انجام می‌دهند.
 
فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: یکی از افتخارات سپاه این است از مردم و برای برای مردم است، و هرجا مردم دچار مشکل شدند؛ سپاه برای رفع مشکل با همه امکانات وارد میدان می‌شود.

مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مدیران ادعای نوکری مردم می‌کنند، اما در عمل اینگونه نیست؛ تصریح کرد: اگر مسئولان خدمتگزار مردم هستند پس چرا زندگی مردم دچار مشکل است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که اولیا الهی همیشه با مردم بودند و زندگی شان هم مثل مردم بود، گفت: این مردم صاحب کشور هستند؛ لذا علیرغم همه مشکلات مردم پای نظام و انقلاب هستند.
 
مسلمی به افتتاح پروژه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: خوشحالی مردم خوشحالی ما نیز هست و همه این‌ها عنایت رهبر معظم انقلاب است چرا که فلسفه تشکیل قرارگاه پیشرفت و  آبادانی برای محرومیت‌زدایی در روستا‌های کم برخوردار است که سپاه در این مناطق ورود پیدا کرده و پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه کربلا  ابراز امیدواری کرد:  شاهد ارتقا و  پیشرفت در روستا‌های کم برخوردار باشیم.

مسلمی در ادامه به مسائل تربیتی و آموزشی قرارگاه پیشرفت و آبادانی هم در روستا‌های کم برخوردار اشاره و اضافه کرد: طلبه‌ها به روستا‌های محروم آمده و کار‌های آموزشی و تربیتی انجام میدهند که این ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا از بهره برداری ۲۰ پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادنی خبر داد و گفت: از سال ۹۶ تا سال ۹۷ عمده این پروژه‌ها شامل احداث جاده دسترسی، جاده بین مزارع، ساخت پل، تامین آب شرب و کشاورزی، خط لوله انتقال آب، ساخت خانه عالم، بوده است که در مجموع ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
مسلمی در ادامه از افتتاح ۲۴ پروژه در سال ۹۸ و ۹۹ خبر داد و اضافه کرد: در مجموع ۴۱ پروژه را این قرارگاه در دست اقدام دارد که ۲۴ پروژه تا به امروز ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل شد و مابقی هم پیشرفت ۸۰ درصدی داشت؛ که در مجموع حدود ۱۱ میلیارد برای این پروژه‌ها هزینه شده است.
 
فرمانده سپاه کربلا به سرانجام رسیدن پروژه ها را وظیفه سپاه دانست و گفت:ارزش و جایگاه مردم بالا است و سپاه خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود میداند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 448931

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448931/اجرای-41-پروژه-محرومیت-زدایی-توسط-قرارگاه-پیشرفت-آبادانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com