تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۹۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تولید محتوا و بازنشر به عنوان کلیدواژه‌های فعالیت اثرگذار رسانه‌ها و فعالان مجازی مورد نظر باشد.
۰
plusresetminus
تولید محتوا و بازنشر، 2 کلیدواژه‌ مهم برای رسانه‌ها و فعالان مجازی
به گزارش بلاغ، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری "نوج" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرماندار سوادکوه و‌ مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد.
 
عین‌الله طالبی فرماندار شهرستان سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور و با اشاره به اینکه رنگ‌بندی کرونایی باعث تأخیر در اجرای جشنواره نوج سوادکوه شد، افزود: فرهنگ بر تربیت و رشد جامعه اثرگذار و هویت بخش است.
 
وی خاطرنشان کرد: آداب و رسوم و زبان مادری به عنوان شاخص‌های مهم فرهنگی مطرح هستند و زبان‌مادری دچار بحران فراموشی است.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌هایی با محوریت زبان مادری، سرمایه‌گذاری فرهنگی است، افزود: تلاش شود تا تکلم به زبان مادری در خانواده‌ها توجه شود.
 
این مسئول در پایان گفت: اشعار استاد رحمت‌الله حسن‌پور همراه با پند و آموزش بود و جایشان خالی است و آمادگی حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و هنری را داریم.
 
عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری "نوج" با اشاره به اینکه باید با هجمه‌های فرهنگی مقابله کرد، گفت: باید پای کار فعالیت‌های هنری و فرهنگی حضور پیدا کنیم و با شعر، موسیقی، نمایش، سینما و فعالیت‌های دینی آن را تقویت کنیم.
 
وی افزود: تولید محتوا و بازنشر به عنوان کلیدواژه‌های فعالیت اثرگذار رسانه‌ها و فعالان مجازی مورد نظر باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تقویت فرهنگ بومی و فرهنگ دینی باعث کاهش مشکلات می‌شود، یاد و خاطره زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور را گرامی داشت و گفت: علاقمندی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اشعار بومی از فعالیت‌های ایشان بود و از برگزارکنندگان جشنواره نوج در سوادکوه تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما