تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۴۸۹۰۱
حاجیه خانم صدیقه تیموری گرجی همسر خلبان شهید والامقام امیر دریادار محمدرضا صفائی در سن ۵۳ سالگی بعد تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.
۱
plusresetminus
همسر خلبان شهید امیر دریادار محمدرضا صفائی آسمانی شد
به گزارش بلاغ، همسران معظم شهدا، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان های شهدا و گوش به فرمان ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند و با تاسی از زینب کبری (سلام الله علیها) پس از شهادت عزیزانشان، با صبر و شکیبایی راه، یاد و خاطره عزیزانشان را با پرورش یادگاران شهدا گرامی داشته و تداوم بخشیدند. ایثار آنان در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

حاجیه خانم صدیقه تیموری گرجی همسر خلبان شهید والامقام امیر دریادار محمدرضا صفائی پنجشنبه چهاردهم اسفند در سن ۵۳ سالگی بعد تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این بانوی ارجمند و مکرمه جمعه پانزدهم بهمن ماه با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار بابل برگزار و در آرامستان گله محله در جوار شهید ولامقام به خاک سپرده شد.

گفتنی است مراسم یادبودی روز سه شنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ در ضلع جنوبی آرامستان گله محله برگزار می شود.

خلبان شهید امیر دریادار محمدرضا صفائی دهم فروردین سال ۱۳۳۳ در گرگان متولد و در هفتم آذر سال ۱۳۷۵ در بندر عباس جزیره هنگام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت نامه شهید:
همسرم! حامد (پسر شهید) را که جگر گوشه ی من است...خوب پرورش بده و بگذار درس بخواند. اسلام را خوب به او بشناسان و درتربیت او هیچ کوتاهی نکن.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما