تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۸۷۵
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران اعتبار سرفصل فرهنگ و هنر را بسیار ضعیف دانست و گفت: مشکلات اقتصادی زیادی در استان داریم و به خاطر کمبود بودجه طرح راه‌اندازی کتابخانه سیار در برخی شهرها متوقف شده است.
۰
plusresetminus
سرفصل اعتبار فرهنگ و هنر ضعیف است/برگزاری 5 هزار کارگاه مجازی برای کودکان و نوجوانان
به گزارش بلاغ، محمدعلی یزدان‌شناس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سهم کانون در مهار کرونا، کم کردن اضطراب و استرس در بین کودکان و نوجوانان و تشویق آنان به رعایت مسائل بهداشتی و پر کردن اوقات فراغت در منزل با سوق دادن فعالیت ها به سمت فضای مجازی در قالب طرح پیک امید است.

وی بیان کرد: تولید کتاب الکترونیک و صوتی، کاردستی، فیلم انیمیشن، قصه گویی، طرح های ادبی و هنری از جمله فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی است.

یزدان‌شناس یادآور شد: با مشارکت ادارات متعدد با موضوع‌های متعدد مسابقات مختلفی جهت فعالیت کودکان و نوجوانان طراحی شده که همراه با اهدا جوایز در فضای مجازی قابل اجرا است.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اشاره به اینکه از تابستان امسال تاکنون کارگاه‌های تخصصی در فضای مجازی و عمومی فعال تر شده است، تصریح کرد: فعالیت های کانون بعد از بازنگری از 40 به 60 فعالیت رسید.

این مسئول از برگزاری 5 هزار و 25 کارگاه عمومی برای 27 هزار و 576 از تابستان امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت هزار و 508 عضو مجازی داشتیم که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

یزدان‌شناس افزود: از تابستان تا کنون 65 کارگاه تخصصی با حضور 843 نفر برگزار شده است.

وی از راه اندازی هفت انجمن تخصصی در استان خبر داد و ادامه داد: 27 نشست قصه گویی، 13 نشست نجوم، 20 نشست نمایش، 8 نشست سرود، 17 نشست عکاسی، 23 نشست شعر و 23 نشست داستان در سال جاری برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران کتابخانه سیار روستایی را نیاز استان برشمرد و افزود: راه اندازی این کتابخانه ها نیازمند تلاش همه مسئولان است و تا جایی که در توان داریم تلاش می کنیم.

این مسئول اعتبار سرفصل فرهنگ و هنر را بسیار ضعیف دانست و بیان کرد: مشکلات اقتصادی زیادی در استان داریم و به خاطر کمبود بودجه طرح راه اندازی کتابخانه سیار متوقف شده است.

یزدان شناس راه اندازی سینما کانون را دغدغه جدی این مجموعه عنوان کرد و گفت: از لحاظ بعد فرهنگی تلاش کردیم تا سینما کانون را بین مردم ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷