آماده امتیازگیری از تراکتور هستیم؛

جلالی: شرایط سخت و حساسی داریم

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۴۸۸۶۵
سرمربی نساجی معتقد است توانایی کسب امتیاز برابر تراکتور را دارند.
۰
plusresetminus
جلالی: شرایط سخت و حساسی داریم
به گزارش بلاغ، مجید جلالی قبل از دیدار برابر تراکتور اظهار کرد: در شرایط سخت و بسیار حساسی هستیم، اما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم این حساسیت روی بازی ما تاثیر منفی داشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط را کاملا درک کردیم و می‌دانیم که باید بازی خوب و قوی و امتیازآوری داشته باشیم. ما در همه ابعاد در حال پیشروی و پیشرفت هستیم و به نظرم می‌توانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

 سرمربی نساجی اضافه کرد: چندین بار بازی‌های تراکتور به ویژه مسابقه اخیرشان را با دقت کامل نگاه کردیم و فکر می‌کنم همه چیز برای امتیازگیری ما آماده است.

 جلالی با مهاجم جدید مقابل تراکتور؟

سرمربی نساجی به مرور زمان از خریدهای جدیدش در این تیم رونمایی می‌کند.

 نساجی مازندران در دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم اراک اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر را به‌عنوان بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی جذب کرده، در اختیار داشت و مجید جلالی آنها را در ترکیب قرار داد، اما در نیمه دوم هم سجاد آقایی به این جمع اضافه شد.

آقایی پس از یک جلسه تمرین با نساجی، در دیدار مقابل آلومینیوم از دقیقه ۷۹ به زمین رفت که یک موقعیت هم به وجود آورد، اما با توجه به اینکه جلالی قصد دارد با بهره‌گیری از نفرات تازه وارد، شکل جدیدی به نساجی بدهد و این تیم را از قعر جدول نجات دهد، احتمالا این مهاجم جوان خود را نیز فردا از ابتدا به زمین بفرستد.

مهاجم جوان استقلال که به‌عنوان بازیکن قرضی راهی نساجی شده، در تمرینات اخیرشان با انگیزه بالایی کار کرده و امید زیادی دارد مجید جلالی که علاقه خاصی به بازی دادن جوانان دارد، از او نیز بازی بیشتری بگیرد تا بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد.

نساجی به غیر از خریدهای جدیدی که در پست‌های مختلف داشته و آنها را در دیدار با آلومینیوم به کار گرفت، هنوز از سعید جلالی‌راد در پست دروازه‌بانی بهره نبرده که با توجه به عملکرد خوب خطیر در دیدار اخیرشان، بعید است دروازه‌بان جدید نساجی فردا برابر تراکتور به میدان برود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲