تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۴۸۸۵۹
فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز در معرفی الگوهای فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان باید تلاش کنیم.
۰
plusresetminus
لزوم معرفی الگوهای فاخر انقلاب اسلامی به نسل جوان
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار « رمضان پورقاسم» که  با حضورحجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  و دیگر فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به همت سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان در جوار دو شهید خوشنام در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: در این مهمانی لاله ها به واسطه برخی از ویژگی ها و عملکردهای بسیار خوب و ارزشمند سردار شهید «رمضان پورقاسم» در دوران دفاع مقدس و بعد از پیروزی جنگ تحمیلی که  هیچ گاه خستگی در چهره اش دیده نشد و همواره با رویحه جهادی و اخلاص  دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرد، گردهم آمدیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه نکوداشت و پاسداشت شهدا و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود، افزود: مفاهیم ارزشمندی همانند اخلاص، مردمی بودن، دنیا گریزی، برای مردم بودن، خدمتگذار مردم بودن، مخلص بودن و... کلید واژه هایی هستند که هر یک از این ها می توانند بیمه گر نسل آینده ما باشند؛ دشمن تلاش دارد این الگوها به درستی به آیندگان معرفی نشود.

وی برگزاری یادواره های شهدا را گامی مهم در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا و ادامه حرکت این مردان خدایی دانست و بیان کرد: یک اندیشمند غربی چندی پیش عنوان کرد اگر بخواهیم تمدنی را از بین ببریم باید در آن کشور نظام خانواده و نقش و جایگاه مادر، نقش و جایگاه مراکز آموزشی و معلم و نقش و جایگاه الگوها را از بین ببریم.

مسلمی افزود: امروز در فضای وانفسای فرهنگی، دشمن توانسته به بخشی از این سه مولفه دست پیدا کند؛ چرا که  امروز در معرفی الگوهای فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار کوتاهی کردیم اگر امروز شهدای گمنامی که مخلصانه در طول این سال ها برای انقلاب زحمت کشیدند معرفی می کردیم وضعیت ما بهتر از این بود « پورقاسم ها» را نتوانستیم برای نسل های سوم و چهارم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما پرداختن به راه رسم و مکتب شهداست، افزود: برگزاری  یادواره های شهدا به نوعی پاسداشت الگوهای انقلاب است.تکریم شهدا و بازماندگان دوران دفاع مقدس وظیفه همگانی است. باید الگوها را برای مردم بیان و تبیین کرد.

پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲