تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۴۸۸۵۸
مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل از پایش 50 درصد آملی ها در طرح سردار سلیمانی خبر داد و گفت: 4 هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا در این طرح شناسایی شدند.
۰
plusresetminus
شناسایی 4 هزار بیمار کرونایی در طرح «سردار سلیمانی»
عباس اقوامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به طرح سردار سلیمانی در آمل اظهار: ۲ هزار و ۱۰۸ نفر بخش رصد و شناسایی را بر عهده دارند و ۱۳ تیم مراقبتی و ۲۲۷ تیم حمایتی در این طرح همکاری می کنند.

 وی با بیان اینکه هدف جامعه بسیج جامعه پزشکی پایه کار آمدن همه مردم جامعه و در نتیجه کم شدن شدن بیماری کرونا است بیان کرد: با کمک مردم در امر آموزش، بهداشت و کنترل بیماری می توانیم از سویی به این بیماران کمک کنیم و از سویی از تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان کم کنیم.

مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل از پایش بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۲۳۲ هزار و ۴۰۴ نفر پایش شدند که ۶۸ هزار ۷۵۸ خانوارهستند که توسط تیم‌های رصد و شناسایی و مراقبتی شناسایی شدند، که بیش از ۴ هزار نفر تست کرونا یا آنان مثبت اعلام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه با شعار نمی توان کاری انجام داد، باید مرد عمل باید باشیم، اظهار کرد: به نامه سردار سلیمانی به دخترش مراجعه کنیم که چطور طرز فکر انقلابی داشتند و اهل عمل بودند.

اقوامی تصریح کرد: در این طرح نیز هر خانواده یک سفیر سلامت دارد و هر ۴۰ خانواده یک رابط دارند که اطلاعات کامل بیمار و مشکلات ان را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه هزار و  ۹۲ خانوار نیازمند از ابتدای آذر ماه تاکنون تحت پوشش بسیج قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: ۹۹۲ بسته معیشتی که هر بسته بالغ بر ۶۰۰ هزار تومان به آنان تحویل داده شد که با کمک بسیج جامعه پزشکی، خیرین و سپاه بود.

مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل گفت: با شروع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ با ایجاد قرارگاه پشتیبانی و جهادی سردار حاج قاسم در حوزه پول و پشتیبانی هم فعالیت های امداد و درمان با کمک بسیجیان هم در حوزه تخصصی و معیشتی فعالیت‌های تاثیرگذار و چشمگیری انجام شد که کار در حوزه انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی خستگی ندارد.

اقوامی بیان کرد: دو هزار و هفتصد نیرو ثبت شده در بسیج جامعه پزشکی هستند که فعالیت های خوبی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲