رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور‌ خبر داد

واگذاری آموزش‌های تخصصی مهارتی به بخش خصوصی از سال آینده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۴۸۸۴۳
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور‌ با اشاره به مشارکت بخش خصوصی برای تخصصی شدن مهارت آموزی گفت: از سال آینده بخشی از امور که در حوزه صلاحیت بخش غیردولتی است از سازمان آموزش فنی و حرفه ای جدا و به بخش خصوصی واگذار می شود.
۱
plusresetminus
واگذاری آموزش‌های تخصصی مهارتی به بخش خصوصی از سال آینده
به گزارش بلاغ، علی اوسط هاشمی در بازدید از مرکز پرورش ماهیان خاویار در گلدشت منطقه چپکرود جویبار در خصوص توانمند کردن افراد و آموزش شاغلان اظهار کرد: لازمه ثبات در مسیر شغلی و موفقیت در بنگاههای تولیدی کسب مهارتهای نوین همراه با بهره وری از تکنولوژی پیشرفته ونوین است.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی با سازمان فنی حرفه ای جهت تخصصی شدن مهارت آموزی گفت: از  سال۱۴۰۰ بخشی از امور که در حوزه صلاحیت بخش غیر دولتی است از سازمان آموزش فنی و حرفه ای جدا و به بخش خصوصی واگذار می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور‌ ضمن تاکید بر توسعه مشاغل خانگی و توانمند سازی کارگاه های کوچک اظهار داشت : با حمایت از خلاقیت وایده های جدید می توان خانه را به کارگاه های تولید تبدیل کرد واز ظرفیت بالای مشاغل خانگی درمسیرافزایش تولید استفاده کرد.

هاشمی در مورد پذیرش کارآموز در سازمان فنی حرفه ای گفت: سالیانه یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر با مشارکت اموزشگاه ازاد اموزش تخصصی در رشته های مختلف اموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه آینده پژوهی در مسیر پیشبرد اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در نظر گرفته شود، افزود: این سازمان به دنبال گره گشایی از مشکلات آموزشگاه های آزاد است زیرا رسالت سازمان ترویج مهارت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲