تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۴۸۸۱۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از راه یابی دو روستای شهرستان نوشهر به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدارکتاب ایران خبر داد.
۰
plusresetminus
راه یابی 2 روستای نوشهربه مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب
به گزارش بلاغ به نقل از نوشهر خبر، بابک شمس ناتری از راه یابی دو روستای شهرستان نوشهر به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدارکتاب ایران خبر داد.

وی بیان کرد: روستاهای کهنه سراوعلی آبادعسگرخان بخش مرکزی نوشهربه مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاههای دوستدارکتاب ایران راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر  بیان کرد: با توجه به گسترش بیماری کووید ۱۹ در کشور امسال این جشنواره با رویکرد فضای مجازی برگزار شد و با اعلام فراخوان ارسال آثار روستاهای متقاضی شرکت در این جشنواره، ۱۹۰۰ روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب ارسال کردند.

شمس ناتری بیان کرد: در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته کیفیت  و کمیت آثار ارسالی علیرغم گسترش بیماری کووید ۱۹ در کشور از رشد قابل‌توجهی برخوردار بود و هیئت‌داوران این جشنواره در مرحله اول ۱۱۳ روستا و منطقه عشایری را برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما