کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت طلا و دلار کاهش یافت؛

عقب‌گرد دوباره سکه به کانال 10 میلیون تومانی

12 اسفند 1399 ساعت 19:42

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از کاهش قیمت طلا و سکه طی روز جاری خبر داد و گفت: سکه امروز در بازار معاملات طلا با قیمت 10 میلیون و 900 هزار تومان دادوستد شد.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا و سکه طی روز جاری اظهار کرد: سکه در بازار امروز با عقب‌گرد از کانال 11 میلیون تومانی وارد کانال 10 میلیون تومانی شد.

وی افزود: سکه امروز در بازار معاملات طلا با قیمت 10 میلیون و 900 هزار تومان دادوستد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه یک روند نزولی داشته است و این کاهش قیمت موجب شد تا قیمت نیم سکه به 6 میلیون و 300 هزار تومان و ربع سکه به 3 میلیون و 950 هزار تومان برسد.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر مثقال طلا نیز در بازار امروز، 4 میلیون و 600 هزار تومان و هر گرم نیز یک میلیون و 59 هزار تومان در معاملات محاسبه شد.

نصیری بیان کرد: با آغاز این روند نزولی مجددا بازار معاملات با توجه به افزایش ریسک خرید مشتریان و ترس از زیان، راکد خواهد شد و از اعتماد مردم به بازار کاسته می‌شود.

وی اعلام کرد: اگر شنیده‌ها در خصوص زمزمه‌های بازگشت امریکا به برجام در عمل هم واقعیت داشته باشد، مطمئنا این روند کاهشی، ادامه خواهد داشت.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، حباب سکه اکنون و در بازار امروز به حدود 250 هزار تومان رسیده است.

گفتنی است دلار در بازار امروز 25 هزار و 200 تومان خریدوفروش شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 448801

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448801/عقب-گرد-دوباره-سکه-کانال-10-میلیون-تومانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com