تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۴۸۷۸۱
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: فضای مجازی میدان اصلی تبلیغات انتخابات 1400 باشد.
۰
plusresetminus
فضای مجازی میدان اصلی تبلیغات انتخابات 1400 باشد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران اظهار کرد: اعضای نظارت بر انتخابات باید بر نیت و انگیزه خود نیز نظارت و اشراف داشته باشند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان در این وظیفه خطیر نظارت نیاز به مهارت و صداقت و جلب اعتماد دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دشمنان داخل و خارج روی نظارت شورای نگهبان تبلیغات منفی داشته و افکار را مسموم  می دارند؛ خادم را خائن و خائن را خادم جلوه می‌دهند، شورای نگهبان نیاز به یک بازوی اطلاع‌رسانی قوی، مرتب و دقیق دارد تا در فضای مجازی و رسانه ملی و فضای واقعی زحمات نظارت را بیان کند.

محمدی لائینی تصریح کرد: همه احزاب، تشکل‌ها، گروه‌ها و رقبا و کاندیداها به‌خاطر ترمیمِ شکست های خود یک نهاد مقدس را خراب نکنند، سنگ بنا را دست نزنید؛ مصالح ملی و عامه این است که بازیگران در میدان سیاست نباید چهارچوب‌ها را دست بزنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت بالا و همگانی مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد، البته انتخاب اصلح در این حضور باید اولویت باشد، شرایط کرونایی را هم مسئولان اجرایی و نظارتی با راهکارهایی درست مدیریت کنند تا خبری از تجمعات سر صندوق‌ها نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲