نساجی 1- آلومینیوم 1؛ دو گل با دو اشتباه

جلالی: شرایط نساجی التهاب آور است/از برخی خریدها راضی‌ام

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۴۸۷۸۰
نساجی در حضور خریدهای جدیدش هم نتوانست به برتری برسد و در دیدار خانگی برابر آلومینیوم متوقف شد.
۰
plusresetminus
جلالی: شرایط نساجی التهاب آور است/از برخی خریدها راضی‌ام
به گزارش بلاغ، نساجی مازندران با وجود اینکه فصل را با برد پُر گل خارج از خانه برابر آلومینیوم آغاز کرد، اما پس از آن تنها یک برد به دست آورد و روند بحرانی گرفت تا در پایان نیم‌فصل اول 9 امتیاز کسب کند و در رده پانزدهم بایستد، اما آنها امروز که خریدهای جدیدشان را در اختیار داشتند و از سه بازیکن تازه وارد در ترکیب خود بهره می‌بردند، با وجود برتری در نیمه اول با گلزنی زامهران، در نیمه دوم توسط سید مهدی حسینی دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

نساجی مازندران

    حسین خطیر
    مجتبی بیژن
    مصطفی جوادیان(63- احسان قهاری)
    سعید بیگی
    حسن نجفی(79- محمد باباگلی)
    اکبر صادقی
    محمود قائدرحمتی(63- ایوب کلانتری)
    میلاد کمندانی(79- سجاد آقایی)
    حسین زامهران
    رضا دهقانی
    علی آل‌کثیر
سرمربی: مجید جلالی

آلومینیوم اراک
    حسین پورحمیدی
    شاهین توکلی
    امیرمحمد هوشمند
    محمد ایران‌پوریان
    پوریا آریاکیا
    رامتین سلیمان‌زاده
    مصطفی احمدی
    سید مهدی حسینی(3+90- نیما درودی)
    میثم آقایی(66- جابر انصاری)
    حامد پاکدل(88- میثم مجیدی)
    سعید باقرپسند(66- امید سینگ)

سرمربی(موقت): محمود خرمزی

حاشیه:

* نساجی در این دیدار خانگی از اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر به‌عنوان خریدهای جدیدش رونمایی کرده است.

* میثم آقایی، کاپیتان آلومینیوم قصد داشت با حرکت تکنیکی بازیکن نساجی را جای بگذارد که مدافع این تیم روی او مرتکب خطا شد تا بازی در دقیقه 36 متوقف شود.

* حسین عبدی، مربی آلومینیوم در دقیقه 82 کارت زرد گرفت.

شرایط نساجی التهاب آور است

 مجید جلالی بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم از آنچه اتفاق افتاده راضی هستم از نظر فرم بازی بهتر از قبل بودیم و توانستیم خوب بازی را گردش داده و حریف را کنترل کرده و با حریف درگیر شویم. به طور متعدد راه‌هایی را که گل می‌خوریم کار کرده بودیم اما نیمه دوم به ساده‌ترین شکل گل خوردیم. جریان بازی برای من امیدوارکننده است و امیدوارم نواقص را رفع کرده و 3 بازیکن جذب کنیم. 3 بازیکن آسیب دیده داریم که امیدوارم برسند.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که دلیل تغییرات مکرر پست بازیکنان در بازی چیست، عنوان کرد: به جز یکی مورد ما تغییر مکرر نداشتیم. به جر اینکه حسن نجفی از دفاع راست به چپ رفت تغییری نداشتیم و بقیه سر پست خود ماندند.

وی درباره اینکه چقدر امید دارید تیم به شرایط ایده‌آل برگردد، یادآور شد: من پنجمین بازی است که با تیم هستم و نسبت به 4 بازی قبل در شکل بازی و گرداندن بازی پیشرفت محسوسی داشتیم. چند بازیکن ما زمان نیاز دارند به شرایط مسابقه برسند. سختی کار ما این است که شرایط ما التهاب آور است و این آرامش بچه‌ها را کم می‌کند. گلی که ما خوردیم اگر تیمی آرامش داشته باشد نباید به حریف موقعیت بدهد چه برسد به اینکه گل شود.

جلالی افزود: ما در ابعاد مختلف کار کرده‌ایم، تیم پزشکی را تغییر دادیم، روانشناس کنار تیم آورده‌ایم، از نظر تمرینی، تمرینات روی روال منطق در ارتباط با ضعف‌ها و نیازهاست. این تغییراتی که داشتیم و نفراتی که جذب کردیم برای آینده امیدوارکننده است.

وی درباره اینکه از بازیکن جدید خود راضی بودید، گفت: از برخی بله و برخی هم چون در نیم فصل کم بازی کردند زمان لازم است، امیدوارم خیلی زود به شرایط مسابقه برسند.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: شرایط تیم به گونه‌ای است که همه باید صبورانه و امیدوارانه کنار تیم باشیم. موقعیت تیم به گونه‌ای نیست که باری روی آن اضافه کنیم. باید همه کنار تیم صبور باشیم. آنچه من امروز دیدم به تیم امیدوارم. امروز هم در رختکن به بازیکنان گفتم 4 روز دیگر باید در تبریز بازی کنیم. باید باانگیزه‌تر و امیدوارانه تر بازی‌های آینده را دنبال کنیم و می‌توانیم به این شرایط غلبه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲