تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۴۸۷۶۰
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه پیگیری ترک فعل برخی ادارات با هماهنکی قوه قضائیه و دادگستری ، در دستور کار سپاه قرار دارد، گفت:برخی ادارات باعث نارضایتی عمده در بین مردم شدند.
۰
plusresetminus
پیگیری ترک فعل برخی ادارات در دستور کار سپاه قرار دارد/انتقاد از عدم روحیه جهادی برخی مسئولان
به گزارش بلاغ، یادواره شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت استان مازندران همراه با آئین‌های اجرای ۵ مانور همزمان جهادی در شهرستان‌های استان به صورت ارتباط تصویری، نامگذاری ۱۷ فیدر برق به یاد ۱۷ شهید والامقام مدافع حرم حماسه کربلای خانطومان و شهدای معزز امنیت، بدرقه نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به خوزستان در راستای عملیاتی نمودن پروژه برق رسانی یادمان شهدای هفت تپه و همچنین انعقاد تفاهم نامه سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران در قالب عنوان«با ستاره‌ها می‌مانیم »با حضور آیت الله لائینی  نماینده ولی فقیه در استان، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر فرماندهان و مسئولین استانی به همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران پیش از ظهر امروز در ساختمان اداری شرکت توزیع برق استان برگزار شد.
 
در این مراسم سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در حوزه امیدآفرینی نیازمند کارهای اثرگذار هستیم، گفت: امروزه مردم ما شایسته خدمتگزاری هرچه بیشتر هستند چرا که با وجود مشکلاتی که استکبار جهانی برای ملت بوجود آورده و و فشارهای دشمن بر علیه نظام، مردم همچنان پای این نظام ایستاده اند.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ملت  باوجود فراخوان های متعدد رسانه های بیگانه ، دست از نظام نکشیدند و به فراخوان های آنان گوش نمیدهند،افزود: در هرجا توانستیم مشکلات مردم را کم کنیم آنجا مبارزه با استکبار است.
 
مسلمی با تاکید بر اینکه امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی احتیاج به کار جهادی بی منت دارد، ادامه داد: صنعت برق توانسته است با ابداع روش های مختلف در جهت خدمت رسانی به مردم در صحنه حضور پیدا کند و بتواند با روحیه جهادی بخشی از مشکلات مردم را رفع کند.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: وظیفه داریم از ظرفیت های عمده ای که در اختیار داریم برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم لذا برای هر مدیر و مسئولی در نظام ضروری است از ظرفیت ارگان ها و نهادهای خود در عرصه خدمت رسانی به مردم استفاده کند.
 
مسلمی در ادامه سخنان خود با انتقاد از عدم روحیه جهادی برخی مسئولین، گفت: امروز برخی از امورات قانونی بر عهده عده ای از نهادهای حاکمیتی است که آن را انجام نمیدهند.
 
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه پیگیری ترک فعل برخی ادارات با هماهنکی قوه قضائیه و دادگستری ، در دستور کار سپاه قرار دارد، خاطرنشان کرد:برخی ادارات در خدمات رسانی به مردم که وظیفه ذاتی آنهاست، عمل نمی کنند و باعث نارضایتی عمده در بین مردم شدند.
 
به گفته مسلمی خیلی از امورات موجب نارضایتی و ناامیدی مردم این استان و کشور بواسطه انجام نادرست و یا عدم انجام وظیفه برخی ادارات شده است که با جدیت توسط ریاست قوه قضائیه در حال پیگیری است.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به نامگذاری  فیدرهای برقی به اسم شهدای مدافع حرم، اضافه کرد: اندیشمندان غربی می گویند،باید نظام خانواده و نقش مادر را از بین برده،نقش و جایگاه آموزشی و معلم را تخریب و نیز نقش الگوها را در جامعه از بین ببریم لذا،اگر فیدرهای برقی به اسم شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، نشان دهنده الگو بودن شهداست.
 
مسلمی با اشاره فعالیت های فرهنگ سازی صنعت برق خاطرنشان کرد:امروز یکی از این کارهای با ارزش همین است که جایگاه الگوسازی را در جامعه ساری و جاری کرده و شهدا را به مردم معرفی کنیم.
 
فرمانده سپاه کربلا ترویج الگوها را برای سیر تربیتی نسل جدید ضروری دانست و گفت: این الگوسازی مبتنی بر یک سری الگوهای رفتاری است لذا  باید نسل سوم و چهارم را با شهدا آشنا کرده چرا که یکی از وظایف ما ترویج و تبلیغ روش و منش شهدا به نسل های اینده انقلاب است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲