تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۴۸۷۵۹
رییس کل دادگستری مازندران گفت: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل می‌شود.
۰
plusresetminus
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی/با هرگونه تبلیغات زودهنگام بدون ملاحظه برخورد می‌شود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان با اشاره به اینکه اعضاء این ستاد با تمام توان و بی‌طرفانه رفتار کاندیدا‌ها را رصد می‌کنند از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان خبر داد.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رفتار کاندیدا‌ها توسط کارشناسان در فضای مجازی نیز تحلیل و بررسی می‌شود تشکیل دادگاه رسیدگی به جرایم و تخلفات مطبوعات را نیز خواستار شد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی نیز فعال می‌شود تاکید کرد: با هرگونه تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام بدون هیچ گونه ملاحظاتی برخورد می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه خط تبلیغی دشمنان، تحریم انتخابات و ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی در جامعه است افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مدیران رسانه ملی حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ است.

هادی ابراهیمی گفت: ستاد انتخابات از چند ماه گذشته در رسانه ملی شکل گرفت تا با برنامه‌های مناسب راهبردی، خط ضد انقلاب در القای ناامیدی در بین مردم را با شکست مواجه کند.

وی بسترسازی، تبیین، تبلیغ و رویکرد رسانه ملی در ایجاد انتخابات پرشور و نشاط در جامعه را از اهداف برنامه‌های صداوسیما بیان و تصریح کرد: رسانه ملی آمادگی دارد تا اعضای ستاد در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا کنند و برنامه‌های انتخابات سال ۱۴۰۰ را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲