کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر:

شهدا برگزیدگان الهی و قهرمانان تاریخ هستند/تشییع خودرویی پیکر شهید محمدی

9 اسفند 1399 ساعت 22:17

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر، گفت: شهدا برگزیدگان الهی واز قهرمانان تاریخ هستند چرا که با نثار قیمتی ترین متاع زندگی، آسایش و امنیت برای کشور هدیه آوردند


به گزارش بلاغ، علی خادم در گفتگو با خبرنگار ما از بازگشت پیکر شهیدعلی اکبر محمدی به آغوش گرم وطن و خانواده خبر داد و گفت: شهدا برگزیدگان الهی واز قهرمانان تاریخ هستند چرا که با نثار قیمتی ترین متاع زندگی، آسایش و امنیت برای کشور هدیه آوردند و تکلیف ما در ازای این فداکاری بسیار سنگین و دشوار است.

وی بازگشت پیکر مطهر این شهیددوران دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بازخوانی وصیتنامه شهدا بیان کرد و افزود: مراسم شب وداع با پیکر این شهید عزیز، شنبه ۹ اسفند بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همزمان با شب شام غریبان حضرت زینب (س) در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شد.

خادم بیان کرد: پیکر این شهید به همراه ۹ شهید دیگر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به تازگی تفحص شده است .

وی از برگزاری تشییع پیکر شهید محمدی به صورت خودرویی در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیکر شهید با حضور مردم ولایی شهرستان در روز یکشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۰ صبح از میدان طالقانی قائم شهر با تشییع باشکوه در گلزار شهدای علامه طبرسی جاده نظامی به خاک سپرده می‌شود.

شهید علی اکبر محمدی کارمند اداره برق اعزامی به دوره احتیاط خدمت سربازی در ۱۹دی ۵۹ در درگیری میمک به شهادت رسید که پیکر پاکش پس از ۴۰ سال به زادگاهش قائم‌شهر بازگشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 448738

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448738/شهدا-برگزیدگان-الهی-قهرمانان-تاریخ-هستند-تشییع-خودرویی-پیکر-شهید-محمدی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com