تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۷۳۶
شهرستان رامسر امروز پیکر ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس را در آغوش کشید.
۰
plusresetminus
استقبال مردم رامسر از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام
به گزارش بلاغ، شهرستان رامسر امروز پیکر ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس را در آغوش کشید.

در  مراسمی که به مناسبت استقبال از پیکر‌های پاک شهدا  در سپاه رامسر برگزار شد محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه این شهرستان با اشاره به اینکه امروز حضور شهدای گمنام به این شهر، نورانیت خاصی بخشید، اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن نیاز اصلی جامعه امروزی است و کشور ما به آن نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم کارنامه درخشانی از حضور در تمامی صحنه‌ها و پاسداشت شهدا دارند، افزود: مسئولین باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از مردم یاد بگیرند.

این مسئول ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) و تقارن آن با ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به شهرستان از برخی موضع‌گیری‌ها توسط برخی افراد برای مکان تشییع شهدا انتقاد کرد و افزود: برخی مسئولین و مردم در برابر شهدا ایستادند و این را بدانند که شهدا شرط نگذاشتند و به جبهه‌های جنوب و شمال غرب رفتند و امروز امنیت پایدار را مرهون مجاهدت‌شان هستیم.

خمسیه با بیان اینکه برخی مسئولین برای تدفین شهدا شرط می‌گذارند و برای شهدا ممانعت ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: شهدا بالای سر ما جای دارند، زیرا برای امنیت و ناموس اسلام جنگیدند و امروز ما شاید نتوانیم حق شهدا را ادا کنیم.

فرمانده سپاه رامسر با تأکید بر اینکه باید در کردار، رفتار و عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند باشیم، گفت: امروز در محضر شهدا تجدید بیعت کردیم تا با آرمان‌های شهدا ثابت قدم باشیم و در این مسیر با معرفت و درک ویژه شهدا را درک کنیم.

خاطرنشان می‌شود؛ مراسم وداع با پیکر ۲ شهید ۲۷ ساله از منطقه عملیاتی والفجر ۱ فکه و شهید ۱۸ ساله منطقه عملیاتی محرم غروب شنبه نهم اسفند بصورت محدود در مصلی برگزار خواهد شد و مراسم تشییع نیز یکشنبه ۱۰ اسفند بصورت خودرویی از یادمان شهدای اردوگاه ۷ تیر به سمت دانشگاه آزاد و میدان امام، میدان انقلاب و سرانجام در جنب مصلی که در محدوده باغ ۳۳ هکتاری و بلوار معلم محسوب می‌شود، خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰