تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۷۳۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از انجام طرح کشیک نوروزی با هدف تشدید نظارت و کنترل بر کالاهای پر تقاضا در بازار شب از نیمه دوم اسفندماه در مازندران خبر داد و گفت: با متخلفان برابر قانون، قاطعانه برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز طرح کشیک نوروزی از 16 اسفند در مازندران/کالاهای پرمصرف زیر ذره‌بین تعزیرات
یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از انجام طرح کشیک نوروزی با هدف تشدید نظارت و  کنترل بر کالاهای پر تقاضا در بازار شب از نیمه دوم اسفندماه در مازندران خبر داد.

وی افزود: طرح كشيک گشت‌های ويژه ايام نوروز در دو مرحله و با هدف كنترل و نظارت بر بازار از شانزدهم اسفندماه سال‌جاری در سطح استان آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردين سال 1400 ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، خاطرنشان کرد: اين گشت‌ها در راستای برنامه كشیک نوروزی و برای حمايت از حقوق مصرف كنندگان و شهروندان با مشارکت دستگاه‌های متولی نظیر سازمان صمت، اتاق‌های اصناف و علوم پزشکی تشكيل می‌شود و اين تیم نظارتی با رعايت موازين قانونی، وضعيت بازارها و مراكز عرضه مايحتاج پر تقاضای مردم را كنترل می‌كنند.

ملکی ادامه داد: در این طرح الویت نظارت بر کالاهای پر مصرف شب عید نظیر شیرینی، آجیل، میوه، پوشاک، کیف و کفش، مرغ و گوشت خواهد بود و بازدید از واحدهای زنجیره‌ای در الویت ما قرار دارد.

وی بیان کرد: بنا است در میادین مرکزی میوه و تره بار نیز با هماهنگی‌های انجام شده، قاضی کشیک شعبه تعزیرات حضور یابد و بلافاصله به شکایات رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، عنوان کرد: بازرسی‌ها طی طرح کشیک نوروزی امسال تشدید خواهد شد و در هر شهرستان، قرارگاه نظارتی با حضور بازرسان در شیفت‌های مختلف تشکیل می‌شود.

ملکی متذکر شد: بازرسان ما در ساعات غیراداری نیز طی این ایام در بازار حضور دارند و پرونده‌ها در اسرع وقت رسیدگی و حکم صادر خواهد شد.

وی عدم درج قیمت و گران‌فروشی را از پر تکرار ترین تخلفات صنفی در مازندران برشمرد و گفت: بازرسان با حضور در سطح شهر و نظارت مداوم بر روند فعاليت صنوف و بازاريان، با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲