کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حال و هوای دیار علویان شهدایی شد؛

وداع با 10 آلاله زهرایی در مازندران/شمیم عطر شهدای خوشنام در میعادگاه عاشقان

8 اسفند 1399 ساعت 22:36

مراسم شب وداع با پیکرهای مطهر ۱۰شهید دوران دفاع مقدس(هشت شهید گمنام و ۲ شهید دارای هویت ) با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.


به گزارش بلاغ، اینک در آستانه بهار، گل‌های جاویدان سرزمین عشق دوباره در دل خاک وطن روییدن گرفت و با آمدن کربلاییان شمیم جان‌فزا به شهرمان پیچید و عشق دوباره در رگ رگ فرزندان وطن جاری شد.

همان که علی‌اکبری رفتند و علی‌اصفری برگشتند امشب در تابوتهای پیچیده در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران میهمان مجازی مردم استان مازندران بودند.

شهدایی که عصر امروز با ورودشان به استان مازندران، حال و هوای شهر را روحانی و شهدایی کردند. مراسم استقبال از شهدا در میدان جانبازان قائم‌شهر برگزار شد و کاروان حامل پیکر ۱۰ آلاله سرخ شهادت پس از رسیدن به ساری در شهر تشییع خودرویی شد و عطرشان مشام جان این مردم را نوازش دهد. 

در شب وفات پیام‌آور قیام کربلا حضرت زینب (س) مراسم وداع تلویزیونی با پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس در مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جوار دو شهید گمنام حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

آیین باشکوه وداع با پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس از عملیات‌های کربلای ۵ و ۸ُ، محرم، والفجر یک و تک دشمن در سال ۶۷ امشب میهمان مردم دیار علویان بودند.

همچنین در این آیین، پیکر دو شهید تازه شناسایی شده به نام‌های شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» که پس از سال‌ها دوری و فراق به زادگاهشان بازگشتند، نیز بر شکوه و عظمت مراسم افزود.

مادران و خواهران بسیجی مازندرانی امشب با مجمه گردانی و گلباران تابوت شهدا صحنه‌هایی از عشق و دلداگی به شهدا و جلوه‌های زیبایی از شور حماسی و شهدایی را مقابل چشم بینندگان به نمایش گذاشتند.

پیکر این شهدا پس از مراسم وداع، در اختیار نمایندگان سپاه شهرستان‌های بهشهر، قائم‌شهر، آمل، محمودآباد، چالوس و رامسر قرار گرفت.

مراسم وداع شهرستانی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و ساعت ۱۰ صبح یکشنبه دهم اسفند، مراسم تشییع به طور همزمان در شهر‌های مورد نظر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 448706

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448706/وداع-10-آلاله-زهرایی-مازندران-شمیم-عطر-شهدای-خوشنام-میعادگاه-عاشقان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com