کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش کاربران شبکه اجتماعی مازندران به حماسه 7 اسفند شیرگاه؛

«حماسه ۷ اسفند» و «شیرگاه انقلابی» در جمع داغ‌های توییتر فارسی

7 اسفند 1399 ساعت 23:44

کاربران شبکه اجتماعی مازندران همزمان با گرامیداشت حماسه هفتم اسفند سال ۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه و گرامیداشت ۱۱۴ شهدای والامقام سوادکوه شمالی، هشتگ‌های حماسه ۷ اسفند و شیرگاه انقلابی را در توییتر داغ کردند.


به گزارش بلاغ، در 7 اسفند 1360 گروهک اشرف دهقانی مبارزه مسلحانه ای را در شهر شیرگاه تدارک دید که شهر را کاملا به اختیار خود در آورند اما همچون حماسه ی مردم آمل ، مردم انقلابی و شهید پرور شیرگاه با ایستادگی و شجاعت در برابر این اقدام ایستادگی کردند که در نهایت دو تن از مردم بی دفاع این شهر را به نامهای "خسرو داودیان" و "قربانعلی دوست علی زاده" ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

کاربران شبکه اجتماعی مازندران همزمان با گرامیداشت حماسه هفتم اسفند سال ۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه و گرامیداشت ۱۱۴ شهدای والامقام سوادکوه شمالی، هشتگ حماسه۷اسفند و شیرگاه انقلابی را در توییتر داغ کردند.

فعالان فضای مجازی مازندران در شبکه توییتر با پرداختن به ویژگی‌های اخلاقی و معنوی شهدای  والامقام  توانستند هشتگ حماسه۷اسفند شیرگاه انقلابی  را به موضوع داغ(ترند) توییتر تبدیل کنند.

هر ساله در سالروز واقعه هفتم اسفند یادواره شهدای این شهر برگزار می شود اما امسال با حال و هوای کرونایی در کشور مردم رشید این شهرستان به همراه دیگر هم استانی ها توانستند هشتگ شیرگاه انقلابی را در توییتر فارسی جزو 10 هشتگ برتر ترند کشوری کنند.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:














کد مطلب: 448694

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448694/حماسه-۷-اسفند-شیرگاه-انقلابی-جمع-داغ-های-توییتر-فارسی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com