تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۴۸۶۸۲
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: حد نصاب موجودی تخت‌های بیمارستانی به تناسب جمعیت در کشور در بخش دولتی، حد نصاب مورد قبول است، اما در بخش خصوصی نیاز به افزایش ظرفیت است.
۰
plusresetminus
ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در بخش خصوصی افزایش یابد
به گزارش بلاغ، آئین افتتاح بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی ۲۱۱ تختخوابی شهید فکوری جویبار امروز همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در جویبار برگزار شد.

این بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای ۲۵ هزار مترمربع در هفت طبقه احداث شده است.

این مرکز از بخش‌هایی نظیر آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، واحد جراحی قلب باز، سی سی یو، داروخانه و غیره برخوردار است.
 
قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در این مراسم گفت: حد نصاب موجودی تخت‌های بیمارستانی به تناسب جمعیت در کشور در بخش دولتی، حد نصاب مورد قبول است، اما در بخش خصوصی نیاز به افزایش ظرفیت است.
 
وی افزود: تا پایان این دولت ۱۵ هزار تخت‌ درمانی آماده خدمت در کشور اضافه خواهد شد تا قسمتی از مشکلات کمبود تخت برطرف شود.
 
جان بابایی خاطر نشان کرد: بیمارستان فوق تخصصی شهید فکوری جویبار، پایلوت ارائه خدمات درمانی در سطح ملی و حتی بین المللی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲