تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۸۶۷۶
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل گفت: 26 درصدی کرایه های برون شهری افزایش پیدا کرده اند.
۰
plusresetminus
افزایش بدون مرز کرایه های برون شهری در مازندران/مردم تخلفات را گزارش کنند
به گزارش بلاغ، عجله داشت، مثل دفعه های قبل که کنار جاده می‌ایستاد تا با ماشین های عبوری خود را به تهران برساند، این بار هم به روال قبلی گذشت، اما انچه شوکه کننده بود قیمت چند برابری کرایه‌ها بود، نه او بلکه دیگر مسافران هم شوکه و عصبی بودند.

این چندمین نفر است که این موضوع آزارش می دهد، هرچند کرایه‌های برون شهری بخاطر کرونا و رعایت پرتکل ها افزایش یافته اما خارج از ترمینال هیچ چیز تابع قانون نیست، مسافران هم با وجود عجله داشتن و شرایط خاص مجبور به رفتن به مقصد و پرداخت هزینه های خارج از انصاف هستند.

اکبری، جوانی که برای مشکل حقوقی مجبور به رفتن تهران شده بود، گفت: بارها از این میسر رفت و امد کردم، کرایه ها به یکباره چند برابر شده است و برخی ها 250 هزار تومان برای هر نفر می گیرند.

وی با بیان اینکه متاسفانه افزایش قیمت ها بدون هیچ قاعده ای صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این دور از انصاف است که با وجود کرونا و شرایط اقتصادی سخت برای مردم با قیمت های چند برابری مواجهه شویم.

افزایش 26 درصدی کرایه ها

یحیی زاده مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل با اشاره به افزایش 26 درصدی کرایه های برون شهری گفت: کرایه سواری امل به تهران 75 تومان بود که به دلیل کرونا و سوار کردن سه مسافر به 95 تومان رسید این افزایش همینطوردر سواری‌های بین شهری دیگر و اتوبوس ها هم رقم خورد.

وی با بیان اینکه با تخلفات برخورد می کنیم عنوان کرد: نظارت به صورت جدی انجام می شود، البته مسافران هر گونه تخلف را به پایانه و یا اداره راهداری گزارش دهند تا با متخلف برخورد شود.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل ادامه داد: در چند وقت اخیر دو تخلف گزارش  شد که مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: 7 شرکت برای مسافربری آمل تهران فعالیت می کنند که هر شرکت حدود 20 خوردرو دارند و اگر تخلفی از رانندگان مشاهده کنیم شرکت ها هم باید پاسخگو باشند.

یحیی زاده از رانندگان خودروهای مسافربری خواست تا قوانین را رعایت کنند و اظهار کرد: مسافران  هر گونه افزایش و تخلف را گزارش دهند، البته  برخی از افراد ماشین های غیر پایانه مسافربری سوار می شوند که با افزایش چند درصدی روبه رو می شوند و این توافقی میانشان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰