تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۴۸۶۷۴
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:شاخصه های اقتصاد مقاومتی، توجه مدیران و تقویت زیرساخت ها با عنوان ظرفیت کشور است.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع سپاه با محتکران/شاخصه اقتصاد مقامتی توجه مدیران به زیرساخت ها
سردار سیاوش مسلمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: به واسطه اهمیت اقتصاد مقاومتی سالهاست مقام معظم رهبری تاکید زیادی دارند و در چند سال اخیر نامگذاری سال را در این حوزه گذاشتند.

وی با بیان اینکه عمده کارشناسان در حوزه اقتصادی به ایجاد زیرساخت ها براساس زیست بوم تاکید دارند، عنوان کرد: با برنامه ریزی، نگاه بیرون از وابستگی کم می شود و می توان اینده خوبی را انتظار داشت، انچه در پیام و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، شاخصه های اقتصاد مقاومتی، توجه مدیران و تقویت زیرساخت ها با عنوان ظرفیت کشور تاکید باید کرد و انتظار می رود مدیران این حوزه با توجه به تولیدات داخل استقلال کشور را حفظ کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران یکی از چالش های اساسی کشور را عدم توجه به اقتصاد خواند و افزود: متاسفانه انچه که باید به حوزه اقتصاد توجه نشده است، برخی با زمین زدن مراکز تولیدی و کشاورزی وابستگی کشور را بیشتر می کنند که باید نوع نگاه مدیران به توانمندی و ظرفیت های داخلی بیشتر باشد.

وی  مازندران را یکی از قطب های ارزشمند اقتصادی دانست و اظهار کرد: اگر ، مدیران کشوری و شهرستانی به آن توجه کنند، می توان در نهادهای دامی، میوه جات و .. حتی صنعتی کشور را بی نیاز کرد.

مسلمی با بهره گیری از قانون و پشتوانه قانونی و سلامت مدیریت برای ضربه نخوردن به اقتصاد ضروری خواند و خاطرنشان کرد: نهادهای دامی، شرکت گاز و.. با برخی از مفسدان اقتصادی برخورد کردیم، عزم و جدیت سپاه بر این است و نظام مدیریتی استان با نهایت صبر و حوصله کار خود را انجام می دهند تا بخشی از مشکلاتی که گریبانگیر مردم است با تمام توان در خدمت مدیران و سلامت کار کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه کرونا و برخورد با محتکرین قررگاه 17 ربیع در همه استان ها شکل گرفت، جهاد کشاورزی، اداره صمت و..به منظور رصد کالاهای اساسی و مورد نیازمردم است؛ بعنوان مثال در نهادهای دامی سه هزار و 500 تن کشف داشتیم و در روغن نباتی سبد معیشتی مردم تلقی می شود، سه تن کشف شد، همینطور در لاستیک خودروهای سنگین، شکر و دیگر محصولات به همین منوال است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: در  تولید برق دچار که با نیروگاه نکا دچار مشکل شده بودیم، با ورود جدی و پیگیری مشکل حل شد و همینطور در کارخانه جات سعی کردیم با تسهیل گری مشکلات جهش تولید را بخشی از ان را حل کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲