فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات تازه‌تری از چگونگی دستگیری عامل انتحاری پایتخت را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
جزئیات تازه‌تری از دستگیری عامل انتحاری؛ از همکاری راننده تاکسی با پلیس تا تجهیزات کشف‌شده+عکس
به گزارش بلاغ،
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات دستگیری عامل انتحاری از سوی پلیس در عوارضی قم- تهران اظهار داشت: همکاران من در خروجی و ورودی شهر‌ها به طور مستمر حضوری فعال دارند؛ عامل انتحاری قصد داشت با یک تاکسی، خود را به تهران برساند، اما راننده تاکسی از قصد این شخص مطلع می‌شود و در پی این موضوع، شخص تروریست با تهدید از راننده می‌خواهد که با وی همدست شود؛ ولی راننده به نوعی این موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در عوارضی قم- تهران اشخاص (راننده و عامل انتحاری) را از خودرو خارج می‌کند و پلیس چک و خنثی که به محل اعزام شده بود جهت اقناع‌سازی فرد تروریست با وی اقدام به گفت‌وگو می‌کند؛ اما عامل انتحاری که قانع نشده بود خواهان صحبت با یکی از مسوولان کشوری می‌شود.

 
سردار رحیمی افزود: یکی از مأموران پلیس با تظاهر به اینکه می‌خواهد موبایل را به شخص انتحاری تحویل دهد، در یک حرکت ایثارگرانه و شجاعانه خود را به روی عامل انتحاری می‌اندازد؛ پس از خلع عامل انتحاری، تیم چک و خنثی موفق می‌شود که جلیقه انتحاری و مواد منفجره‌ای را که همراه داشت، خنثی کند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این شخص در اختیار مراجع قضایی قرار دارد، گفت: فرد مذکور دارای سابقه است و معاندین در شش ماه گذشته با وی در ارتباط بوده و او را کنترل و هدایت می‌کردند.
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲