تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۴۸۶۶۴
رئیس پلیس‌ راهور مازندران گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود به مازندران ممنوع شد.
۰
plusresetminus
ممنوعیت ورود به مازندران/آماده باش نوروزی پلیس از 20 اسفند
به گزارش بلاغ، نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به تعطیلات روز پنج شنبه و پیش بینی ترافیک در مبادی ورودی استان از جمله جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان و ورود مسافر از گلستان وگیلان از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.
 
وی بیان کرد: آمد وشد خودرو‌های پلاک بومی به ۸ شهرستان نارنجی استان شامل ساری، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر منوط به دریافت مجوز از پلیس راهور استان است.
 
رئیس پلیس‌ راهور مازندران تصریح کرد: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی اقدام می‌کنند.

بیگلری ادامه داد: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

وی گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.
 
رئیس پلیس‌ راهور مازندران با اشاره به اینکه پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۵فروردین آماده‌باش است، افزود: ممکن است به دلیل وضعیت قرمز محدودیت‌هایی اعمال شود.

وی به هشدار هواشناسی درباره افزایش شدت سرما، بارش باران و برف در استان اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای همه وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان الزامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴