تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۴۸۶۶۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در الگوسازی راه اطمینان بخشی در پیش گرفته است.
۰
plusresetminus
ملت ایران در الگوسازی راه اطمینان‌بخشی در پیش گرفته است
به گزارش بلاغ، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح 185 طرح محرومیت زدایی استان لرستان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت تحقق جامعه مهدوی در حرکت هستیم که مقام معظم رهبری در جلو و ملت ایران و جهان اسلام پشت سر رهبری به سمت تحقق جامعه مهدوی و بستر سازی برای ظهور خورشید ولایت در حرکت هستند.

وی افزود: در گام اول، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و علیرغم همه توطئه ها و سنگ اندازی و دشمنی ها و فشارها، نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت و نظام علوی، عاشورایی، مهدوی و مردمی بود و از همه حوادث به سلامت عبور کرد و در مسیر پیش روی، ملت ایران وارد گام دوم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ظرفیت های مردم سالاری اسلامی و پیاده سازی همه برنامه های این نظام مردمی و علوی و عاشورای را در گام دوم با همت ملت ایران و امامت مقام معظم رهبری شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در الگو سازی راه اطمینان بخشی در پیش رو گرفته است، گفت: افق های پیروزی و موفقیت را برای ملت ایران می بینیم که همه ظرفیت های مردم سالاری اسلامی و تحقق دولت اسلامی وجود دارد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انسجام ملت ایران در سه مرحله دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و در دوران ویروس کرونا بسیار برجسته و ممتاز است.

وی بیان کرد: امروز در استان همه ظرفیت ها به کار گرفته شده و از هدایت های نماینده ولی فقیه بهره برداری شده و در نظام امام و امت خدماتی را شکل دادیم که هدف اصلی الگوسازی است، این الگوسازی وقتی در مقابل چشمان ما باشد و عملیاتی گردد باید تکثیر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تمرکز و پیشگیری از اعتیاد تصریح کرد: با تمرکز بر پیشگیری و در کنار پیشگیری، درمان هم حائز اهمیت است و از همه ظرفیت ها باید برای درمان معتادین استفاده شود.

وی با اشاره به حضور مردم در مقابله با کرونا اظهار داشت: این ملت ظرفیت های ارائه الگوهای زیادی را دارد به طوری که وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، خانه های بهداشت مسئولیت سلامت را به عهده دارند اما با شیوع ویروس کرونا، مردم آمدند و نقش آفرینی کردند و در مراحل مختلف نقش خود را به خوبی ایفا نمودند.

سردار سلیمانی افزود: امروز آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشوری مانند آمریکا که در حرافی ها، شعارهای زیادی را سر می دهند بسیار زیاد است و همه نگاهشان به کشور ماست که آیا می توانند از این الگو استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این الگو سازی ها یعنی پیاده سازی نرم افزاهای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری با شیوع این ویروس طرح کمک مومنانه را مطرح کردند که مردم جانانه برای کمک به اقشار آسیب پذیر به میدان آمدند که انسجام ملت ایران در سه مرحله دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و در دوران ویروس کرونا بسیار برجسته و ممتاز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این ها قابلیت های نظام اسلامی است و پیاده سازی این نرم افزاها باید در گام دوم انقلاب مورد توجه باشد و همچنین از همه ظرفیت ها برای محرومیت زدایی و برای خدمت مردم استفاده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲