تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۴۸۶۳۷
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از رونمایی کتاب کارنامه جنگ جنگل در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.
۰
plusresetminus
رونمایی از کتاب کارنامه جنگ جنگل در نیمه اول سال آینده
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی در بازدید از دفتر حفظ آثار شهرستان بابل بر ضرورت تدوین کتاب نقش بابل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هزار و ۷۰۰ شهید این شهر تأکید کرد و با بیان اینکه در حوزه جنگ جنگل تاکنون ده کتاب تولید شد، از رونمایی کتاب کارنامه جنگ جنگل در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

ملکی با اشاره به ایثار مردم در هشت سال دفاع مقدس بر لزوم بکارگیری از ظرفیت مردمی در جمع آوری، نشر و ترویج آثار دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: جنگ نباید فراموش شود و برای انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده باید خاطرات و آثار رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و مردم جمع آوری شود.

این مسئول بر ضرورت ایجاد پایگاه فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و آن را مکانی برای نمایش آثار رزمندگان و ولاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل دانست.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه در مازندران، پایگاه‌های فرهنگی فعالی داریم که در جشنواره ملی حائز رتبه شدند، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس راویان خوبی برای تبیین فرهنگ پایداری هستند و باید شناسایی و بکارگیری شوند.

ملکی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابل گفت: باید قدردان شهدا باشیم و مکان‌هایی که از روحانیت و معنویت خاص شهدایی برخوردار است شناسایی و معرفی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲