تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۴۸۶۲۰
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید برنامه های ورزشی بصورت هدفمند تداوم داشته باشد، گفت: جذب حداکثری باید در دستور کار تربیت بدنی قرار بگیرد.
۰
plusresetminus
تداوم هدفمند برنامه‌های ورزشی برای حفظ سرمایه‌های اجتماعی
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی روسای نمونه و منتخب بسیج ورزش استان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب ،سالروز میلاد جوادلائمه (علیه السلام) و نیز فرا رسیدن ایام ولادت حضرت امیر المومنین علی( علیه السلام) با اشاره به تلاش شبانه روزی مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا ،اظهار کرد: امروزه همه ظرفیت ها کنار هم قرار گرفته است تا بتوان در عرصه ورزش کارهای ارزشی را در حوزه جغرافیایی مازندران با تنوع برنامه ها ،داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید برنامه های ورزشی بصورت هدفمند تداوم داشته باشد، افزود: جذب حداکثری باید در دستور کار تربیت بدنی قرار بگیرد چرا که مجموعه های ورزشی بستر مناسبی برای جذب مردم هستند.

مسلمی در ادامه با تصریح براینکه دشمن در تمامی عرصه ها برنامه دارد، خاطرنشان کرد: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هدف مااست و مجموعه های ورزشی با توجه به اثرگذاری در حوزه های تربیتی نقش مهمی در این عرصه دارند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به حفظ سرمایه اجتماعی اشاره کرد و گفت: نظام به سرمایه اجتماعی نیاز دارد و  تحقق تمدن نوین اسلامی بدون سرمایه اجتماعی بسیار سخت است.

مسلمی تاکید کرد: مجموعه های ورزشی باید حتما به سرمایه های اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.
 


بازآفرینی ورزش‌های بومی در سطح محلات

مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا نیز از راه اندازی ۳۰ هیئت ممتاز و برگزیده ورزشی خبر داد و گف: این هیئت‌ها در حال خدمات رسانی به مجموعه‌های ورزشی هستند.

کاظم غفار پور در این نشست ضمن تبریک میلاد جوادالائمه (علیه السلام) با اشاره به سنگر ورزش، گفت: در سند چشم انداز سه کار از مجموعه‌های ورزشی خواسته شد.

مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا به بازآفرینی ورزش‌های بومی و محلی با نوآوری‌های هدفمند اشاره کرد و افزود: رشد و توسعه ورزش همگانی در سطح محلات و پایگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 غفارپور در ادامه کمک به ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان، را از برنامه دیگر سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: هم افزایی با هیئت‌های ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های آنان جهت گسترش وآمادگی جسمانی در سطح محلات از دیگر برنامه‌های سازمان بود.

مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا  از راه اندازی ۳۰ هیئت ممتاز و برگزیده ورزشی خبر داد و گف: این هیئت‌ها در حال خدمات رسانی به مجموعه‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷