کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجلس خواستار توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی/دسترسی فراپادمانی غیرقانونی است

4 اسفند 1399 ساعت 12:31

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق قانون مصمم به توقف کامل اجرای پروتکل الحاقی هستیم و هرگونه دسترسی فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است.


به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی اسلامی و پس از ارسال گزارش مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی و توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای طبق  ماده 234 قانون آئین نامه داخلی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون وظیفه پیگیری و اجرای قوانین را برعهده دارد.
وی افزود: مطابق قانون بخش‌هایی از تعهدات پیش بینی شده در زمان خودش اجرایی شده و از فردا (5 اسفند) نیز باید قانون مرتبط با پروتکل الحاقی اجرا شود.
رئیس مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است لذا هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی بوده و نظارت بر این امر وظیفه قوه مقننه است.
قالیباف گفت: کمیسیون‌ امنیت ملی و کمیسیون انرژی از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی بر مسائل یاد شده و ارائه گزارش در این راستا هستند.
قالیباف خاطرنشان کرد: هر گونه تخلف از قانون را نمی‌پذیریم و براساس مصوبات مجلس امورات را پیگیری می‌کنیم. 






بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.


کد مطلب: 448609

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448609/مجلس-خواستار-توقف-کامل-اجرای-پروتکل-الحاقی-دسترسی-فراپادمانی-غیرقانونی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com