تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۸۶۰۲
مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خون و فرآورده‌های خون در تمامی گروه‌های خونی کاهش یافته است،گفت: از مردم استان تقاضا داریم همانند گذشته در تامین خون مورد نیاز بیماران در کنار ما باشند
۰
plusresetminus
کاهش ذخایر فرآورده‌های خون در مازندران/به تمام گروه‌های خونی نیاز داریم
به گزارش بلاغ، ذوالفقاز تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اداره کل انتقال خون مازندران از مردم خواست در شرایط شیوع کرونا و در روزهای باقیمانده سال با مراجعه به مراکز انتقال خون مازندران در تامین خون‌های مورد نیاز بیماران در اهدای خون مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بیماران به گروه‌های خونی نیازمند هستند، گفت: درخواست ما از مردم این است که برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به وجود ۱۴ هزار بیمار خاص در استان اعم از تالاسمی، هموفیلی، سرطانی و دیالیزی در استان، بیان کرد: این بیماران از مصرف کنندگان دائمی خون و فرآورده‌های خون هستند که برای بهره‌مندی از یک زندگی نسبتا طبیعی نیاز به تزریق خون دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهدای خون در شرایط کاملا استریل و بهداشتی انجام می‌شود و داوطلبان و اهداکنندگان خون می‌توانند بدون نگرانی در مراکز انتقال خون حاضر شوند و‌ برای اهدای خون اقدام کنند.

تقوی با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خون و فرآورده‌های خون در تمامی گروه‌های خونی کاهش یافته است،گفت: از مردم استان تقاضا داریم همانند گذشته در تامین خون مورد نیاز بیماران در کنار ما باشند و سلامت و زندگی دوباره را به بیماران اهدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴