فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

آزادسازی اراضی کشاورزی 150 میلیاردی در محمودآباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۴۸۵۷۱
فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 5 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده و در حال ساخت و ساز غیر مجاز به ارزش 150 میلیارد ریال در محمودآباد خبر داد.
۰
plusresetminus
آزادسازی اراضی کشاورزی 150 میلیاردی در محمودآباد
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و دیوار کشی اراضی کشاورزی از سوی افرادی سودجو در شهرستان "محمودآباد"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی زمین های کشاورزی که بدون مجوز حصارکشی و در حال ساخت و ساز بوده شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران با هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان "محمودآباد"، بیش از 4 هزار و 950 متر مربع از اراضی کشاورزی را با تخریب دیوار و ساخت و سازهای غیر مجاز رفع تصرف کردند.

میرزایی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری باید بر اساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده را 150 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما