تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۴۸۵۵۰
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: 199 عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران مشخص شدند.
۰
plusresetminus
تعیین 199 عضو هیات نظارت بر انتخابات در مازندران/نام‌نویسی کاندیدای انتخابات شورا از 20 اسفند
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان اظهار کرد: ۱۹۹ عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران مشخص شدند و برای تایید نهایی در مرحله استعلام قرار دارند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام نویسی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفند بمدت یک هفته آغاز می‌شود، افزود: استعلام نامزد‌های انتخابات از مراجع ۶ گانه وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضا، سپاه و شورای نگهبان انجام خواهد شد.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداو سیمای مازندران نیز در این نشست هم رویکرد رسانه ملی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده را بستر سازی، تبیین، تبلیغ و تهیج اعلام کرد و گفت:بستر‌های لازم برای ساخت برنامه‌های مختلف در بخش‌های صدا، سیما و فضای مجازی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برای بکارگیری از کارشناسان نخبه در این حوزه آمادگی داریم یکی از وظایف رسانه ملی همکاری با هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌ها است.

مدیرکل صداو سیمای مازندران ابراز امیدواری کرد با نظارت دقیق، شاهد حضور افراد شایسته در انتخابات سال آینده باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴