کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

کشف 100 دستگاه تولید ارز دیجیتال در چالوس

2 اسفند 1399 ساعت 15:55

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 100 دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش 50 میلیارد ریال در چالوس خبر داد.


به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ما از کشف ۱۰۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در چالوس خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی، ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل فعالیت متهمان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اضافه کرد: ماموران در بازدید از محل مورد نظر ۱۰۰ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال که برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، کشف کردند.

میرزایی تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی است.

وی قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 448542

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448542/کشف-100-دستگاه-تولید-ارز-دیجیتال-چالوس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com