تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۴۸۵۳۹
فرمانده سپاه کربلا از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت:با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.
۰
plusresetminus
کشف 6500 تن نهاده‌های دامی و روغن نباتی در مازندران
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران در شهرستان آمل با اشاره به کم کاری نهاد‌های نظارتی در حوزه‌های مدیریتی، اظهار کرد: سپاه با بهره گیری از حمایت‌های قانونی در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی، شهرداری ساری و شرکت گاز ورود پیدا کرده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه عزم وجدیت سپاه بر این است که نظام مدیریتی استان با آرامش به کار و تلاش خود بپردازد، افزود: ما در خدمت مدیران هستیم تا در نهایت سلامت برای حل مشکلات مردم کار کنند و اگر افرادی و یا ارگانی بخواهد باعث اخلال در نظام مدیریتی و معیشتی مردم شود، با آن قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

مسلمی از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت:با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.

فرمانده سپاه کربلا به تامین سوخت نیروگاه برق نکا هم اشاره و خاطرنشان کرد: نیروگاه برق نکا دچار کمبود سوخت شده بود که با کمک به مجموعه مدیریتی نیروگاه نکا، سوخت به اندازه و به موقع برای نیروگاه تامین شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه یکی از سرفصل‌های اولویت‌های سپاه در فصل جهش تولید است  به تسهیل گری اشاره و  اضافه کرد: برخی از واحد‌های تولیدی که دچار مشکلات شده بودند، تسهیلات بانکی و مدیریتی ارائه شد تا سالی که رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری کردند، شکل بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما