تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۸۵۳۸
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم توان خرید ندارند و جلوگیری از این گرانی های روزافزون نیازمند نظارت دولت است، ولی متاسفانه هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد.
۰
plusresetminus
دولت نظارتی بر قیمت‌ها ندارد/بی‌توجهی وزارت نفت و جهاد به تامین سوخت کشاورزان
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شاهد قدرت روزافزون ایران بعد از گذشت 42 سال در عرصه بین الملل هستیم و می بینیم که جبهه استکبار در برابر عظمت مردم و رهبر بی نظیر انقلاب سرتعظیم فرود می آورد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر اینکه پیش شرط مذاکره را ایران اسلامی تعیین خواهد کرد، افزود: کدام بی عقلی است که بدون اینکه هیچ امتیازی بگیرد، امتیاز بدهد؟ لذا در این حوزه حرف قطعی و نهایی را حضرت آقا بیان فرمودند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به دولتمردان ادامه داد: ولله مردم توان خرید ندارند و جلوگیری از این گرانی های روزافزون نیازمند نظارت دولت است، ولی متاسفانه هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد.

سعادتی با اشاره به گرانی برخی از کالاهای مورد نیاز مردم عنوان کرد: چرا سامانه جامع تجارت که قرار بود بتوان از طریق آن یک کالا را از مبدأ تا مقصد رصد کرد، راه اندازی نشده است؟ از سوی دیگر چرا دولت بر سر باقی ماندن ارز 4200 تومانی اصرار می ورزد؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشقت های بسیار کشاورزان عنوان کرد: متاسفانه کشاورزان با کمبود سوخت برای پیشبرد امور کشاورزی خود مواجهند و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت، وزارت نفت و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه هیچ برنامه ای ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴