تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۸۵۳۳
کریم اسلامی که دیدار های ابتدای فصل را به خوبی آغاز کرده بود , نتوانست در هفته های پایانی رضایت هواداران نساجی را جلب کند و در نهایت به دلیل آنچه که خودش اعتراضات نا حق هواداران می نامد ؛ تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان مازنی گرفت .
۰
plusresetminus
چند خبر تازه از تیم فوتبال نساجی
به گزارش بلاغ؛ بعد از شاه علیدوست و قاسمی و شاهین مجیدی ؛ از گوشه و کنار باشگاه نساجی خبر میرسد کریم اسلامی و امیر حسین موسی زاده نیز از جمع سرخ پوشان مازنی خارج شدند .
کریم اسلامی که دیدار های ابتدای فصل را به خوبی آغاز کرده بود , نتوانست در هفته های پایانی رضایت هواداران نساجی را جلب کند و در نهایت به دلیل آنچه که خودش اعتراضات نا حق هواداران می نامد ؛ تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان مازنی گرفت .
گفتنی است به غیر از کریم اسلامی , سایر بازیکنان در کسب رضایت سرمربی باشگاه ناموفق بودند و از جمع نساجی چی ها خارج شدند .
همچنین نیما میرزازاد هم که به دلیل عملکرد بسیار ضعیف در بازی های این فصل مورد غضب هوادران نساجی قرار گرفته و شایعاتی مبنی بر اخراج این بازیکن هم به گوش میرسید ؛ روز گذشته در تمرینات نساجی شرکت کرد و شنیده شده باشگاه نساجی فعلا قصد قطع همکاری با این ملی پوش جوان را ندارد .
درخواست جلالی؛ تیم ها به تعطیلات بروند
مجید جلالی درخواست کرده است با توجه به پایان دور رفت تیم ها به تعطیلات نیم فصل بروند.
این درخواست پیش تر مورد اشاره ایزد سیف الله پور – سرپرست مدیر عاملی باشگاه نساجی هم بوده است در حالی که سازمان لیگ قصد دارد سه هفته از بازی های دور برگشت را برگزار و بعد به تیم ها بابت نیم فصل استراحت بدهد. اما مجید جلالی می گوید حالا که بازی های تیم ملی در فروردین ماه برگزار نمی شود تیم های لیگ برتر طبق روال بعد از برگزاری آخرین بازی در دور رفت تعطیلات نیم فصل خود را آغاز کنند که این بازی را همه تیم ها جز پرسپولیس و گل گهر انجام داده اند و بازی این دو تیم هم فردا در سیرجان برگزار می شود.
البته مجید جلالی نه به این بهانه بلکه دلایل دیگری هم برای ارایه درخواست خود دارد که به نظر منطقی می آید؛ او می گوید این درست که زمان نقل و انتقالات تیم ها از ۲ اسفند آغاز می شود و تیم ها می توانند از بازیکن یا بازیکنان جدید در شروع بازی های دور برگشت بهره ببرند اما بازیکن جدیدی که به تیم می آید برای حضور در اردوی تیم و هم چنین هماهنگی با سایر نفرات نیاز به زمان دارد اما بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بازیکن جدید به محض ملحق شدن به اردوی تیم باید در ترکیب به میدان برود چون سه هفته از بازی های دور برگشت بلافاصله بعد از پایان بازی های دور رفت برگزار می شود.
با این حال مجید جلالی به آینده تیم نساجی امیدوار است و می گوید:« ما برای تحول و تغییر انگیزه و اشتیاق زیادی داریم. من اگر به موفقیت نساجی امید نداشتم، اینجا نمی‌ماندم.»
بعید به نظر می رسد سازمان لیگ به این درخواست پاسخ مثبت بدهد به این خاطر که برای برگزای سه هفته از بازی های دور برگشت اعلام آمادگی کرده است و به گونه برنامه ریزی کرده که تیم ها در تعطیلات نوروز استراحت کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد سازمان لیگ برای پیاده کردن این تقویم با باشگاه ها مشورت کرده است.
کوچک‌زاده مدیر تیم نساجی مازندران شد
طی حکمی از سوی ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست مدیرعاملی باشگاه، فرهاد کوچک‌زاده به‌عنوان مدیر تیم بزرگسالان منصوب شد‌.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴