کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاری انتخابات ؛

مجمع هیات ورزش های جانبازان و معلولین بازهم به مهدوی رای اعتماد داد

2 اسفند 1399 ساعت 10:29

با حضور اعضای مجمع ، انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولین مازندران برگزار شد و نقی مهدوی ۴ سال دیگر در کرسی ریاست این هیات ابقا شد.



به گزارش بلاغ؛ با حضور شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین استان، نقی مهدوی تنها کاندید این انتخابات، با کسب ۱۶ رای از ۱۶ رای ماخوذه باری دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین انتخاب شد.

 
اسبقیان رئیس مجمع پس از برگزاری انتخابات با تبریک به مهدوی گفت : باعث افتخار است در استانی حضور داریم که در استانی حضور یافتیم که در دو عرصه حماسی یکی در جنگ تحمیلی و دیگری در میادین ورزشی پیشتاز است. مازندران مهد دلیر مردان لشکر خط شکن ۲۵ کربلا در جنگ تحمیلی است و از سویی در ورزش و کسب افتخارات ورزشی نیز در کشور حرف اول را می زند.
 
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اشاره به ظرفیت های مدیریتی مازندران بیان داشت؛ اینجا زمینی حاصلخیز برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی است و دکتر رنگرز یکی از نمونه هایی است که هم در ورزش و اخلاق و هم در مدیریت به خوبی درخشید.
 
وی با تاکید براینکه هیات ورزش های جانبازن و معلولین مازندران همواره در ارزیابی ها و کسب افتخارات موفق عمل کرده و نیاز به حمایت دارد، افزود؛ با کمک استاندار و مدیرکل محترم ورزش و جوانان، مصوبات قانونی را برای توسعه ورزش های جانبازان و معلولین پیگیری خواهیم کرد.
 
دکتر رنگرز نیز در این مجمع ضمن تمجید از عملکرد ورزشکاران و هیات جانبازان و معلولین مازندران گفت : یک سوم مدال های المپیک را ورزشکاران این استان کسب کردند که نشان دهنده استعدادهای غنی در ورزش است و معتقدم اگر پروژه های ورزشی نیمه تمام به سرانجام برسد و شاهد توسعه زیرساخت ها باشیم ، قطعاً در مدال آوری و کسب افتخارات ورزشی نیز بیش از پیش موفق ظاهر خواهیم شد.
 
وی در ادامه با اشاره به عملکرد هیات ورزش های جانبازان و معلولین حتی در روزهای سخت شیوع کرونا افزود؛ انسجام بوجود آمده در هیات ، آینده درخشان تری را برای این ورزش رقم خواهد زد و ما نیز در حد توان برای رشد و اعتلای ورزشکاران این رشته ها حمایت خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان ، تلاش و کوشش ورزشکاران جانبازان و معلولین را برای کسب موفقیت مورد اشاره قرار داد و گفت : مدال های این عزیزان نیز قشنگ تر و دلنشین تر به نظر می آید چراکه مشکلات زیادی بر سر راه موفقیت و قهرمانی این ورزشکاران وجود دارد که با اراده همه ی موانع را بر میدارند.


کد مطلب: 448531

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448531/مجمع-هیات-ورزش-های-جانبازان-معلولین-بازهم-مهدوی-رای-اعتماد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com