تاریخ انتشارجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۴۸۵۱۲
نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی، با تسلیت شهادت مدافع امنیت، شهید مصطفی نوروزی، جانفشانی‌های این جوانان را نشانه زنده بودن انقلاب دانست.
۱
plusresetminus
پیام نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت شهید مصطفی نوروزی
به گزارش بلاغ، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی، با تسلیت شهادت مدافع امنیت، شهید مصطفی نوروزی، جانفشانی‌های این جوانان را نشانه زنده بودن انقلاب دانست.

متن پیام آیت الله محمدی لائینی، به این شرح است:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
صلوات و سلام خدا بر شهیدان خدایی و بلاجویان دشت کربلایی که مشعل توحید، عزت و استقلال را با خون خود فروزنده و تابنده نگه داشتند و پرنده‌تر از مرغان هوایی از فرش زمین به عرش الهی و مقام عندالربی پر کشیدند.

صلوات بر شهیدان گمنام و مظلوم امام زمان (عج) که با ایثار خود، این فروغ خاموش نشدنی را مدد رسانده و ذخیره‌های معنوی ملّت را با شکوهی هر چه تمام‌تر همچون جان شیرین محافظت و مراقبت کردند؛ و سلام بر ارواح طیّبه شهید مصطفی نوروزی و دو تن از یاران همرزمش که برای حفظ امنیت ایران اسلامی از جان گذشتند و بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردند.

اینک که فضای شهر و استان به بوی خوش شهیدی از دیار غربت و تا چند روز دیگر شهیدانی از دفاع مقدس معطر می‌گردد، شایسته است ضمن رعایت مقررات بهداشتی، تجلیلی شایسته و بدرقه‌ای بایسته به عمل آوریم.

شهادت شهید والا مقام "مصطفی نوروزی" را که به همراه دیگر همرزمانش به فیض شهادت نائل آمده اند، خدمت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم آنان و ملت نجیب مازندران، تبریک و تهنیت و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷