تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۴۸۴۹۷
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد از بازگشت شهیدجاویدالاثر بعد از ۳۸ سال از فکه به زادگاهش محمودآباد خبرداد.
۰
plusresetminus
پایان 38 سال چشم انتظاری مادر شهید منوچهر تقدسی
به گزارش بلاغ، محمد قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بازگشت چند شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهشان اظهار کرد: پیکر شهید منوچهر تقدسی بعد از ۳۸ سال جاوید الاثر بودن در فکه تفحص و به زادگاهش شهرستان محمودآباد بازگشت‌.

 وی با اشاره به شناسایی پیکر شهید تقدسی بیان کرد:شهیدگرانقدر منوچهر تقدسی، ۴ مرداد ماه ۱۳۴۴ در ترسیاب محمودآباد چشم به جهان گشود و  این بسیجی شهید ۱۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه فکه با اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محمودآباد ادامه داد: پدر معظم  شهید تقدسی به فرزند شهیدش پیوست و اکنون فقط مادر شهید چشم انتظار فرزند خود است که بعد از ۳۸ سال اتنظار تنها استخوان های فرزندش را به آغوش میکشد.

قدمی به تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان اشاره و بیان کرد: شهرستان محمودآباد دارای ۱۹ تن  شهید جاویدالاثر بود که بعد از شناسایی و برگشت پیکر مطهر شهید گرانقدر منوچهر تقدسی به زادگاهشان تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان به ۱۸ تن  شهید رسید.در پایان با اشاره به زمان مراسم وداع و تشییع و تدفین شهید گرانقدر تقدسی در مسجد روستای  زادگاهش(ترسیاب)  به خاک سپرده می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
چشمم به کف پاهاشون ماراهم شفاعت کنندبااولیاء وانبیاء محشورباشندبچه منم شفاعت کننددرآخرت خدانگدارهمشونباشه.
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴