کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط فرمانده سپاه کربلا صورت گرفت؛

اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی بعد از 38 سال به خانواده‌اش

30 بهمن 1399 ساعت 10:05

فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از ۳۸ سال به آغوش وطن اعلام کرد.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا چهارشنبه‌شب با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از ۳۸ سال به  آغوش وطن اعلام کرد.

مسلمی در این دیدار  با بیان اینکه انتظار دارای اجر و ثواب است ،گفت: به واسطه تلاش و پیگیری های مداوم گروه‌های تفحص برای پیدا کردن و شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید منوچهر تقدسی شناسایی و به آغوش خانواده باز می‌گردد.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، افزود: ان شاء الله در هفته آینده و طبق برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با شهدا در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.
 
مسلمی در ادامه با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان قائم شهر و محمودآباد است، افزود: ان شاء الله با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی در شان و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا فرمانده سپاه بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکر‌های مطهر  روز شنبه برای مراسم وداع به شهرستان منتقل و  صبح یکشنبه مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر  برگزار می‌شود.
 
مسلمی در پایان سخنان خود گفت:ان شاء الله دعا کنید که ما در مسیر شهدا بوده، و عاقبت ما هم ختم به شهادت شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 448480

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/448480/اعلام-خبر-بازگشت-پیکر-مطهر-شهید-تقدسی-بعد-38-سال-خانواده-اش

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com