تاریخ انتشارجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۴۸۴۷۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است، گفت: باید بدنبال اتفاقات بزرگ باشیم.
۰
plusresetminus
مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است/هراس مستکبران جهانی از اقتدار انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ، جابر عسکری در سومین جشنواره مالک اشتر که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: نقشه استکبار جهانی با تفکر بر ساخت خاورمیانه جدید از سوی دشمنان طرح ریزی شده بود که توسط حاج قاسم و سربازانش از بین رفت و هیمنه پوشالی و اقتدار دریایی چندین دهه ساله بریتانیای کبیر را توانستیم نابود کنیم که در دنیا بی نظیر است.

وی ادامه داد: همچنین هیمنه شیطان بزرگ که بیست درصد ثروت دنیا و چهل درصد قدرت نظامی دنیا را دارد ازبین بردیم، سربازانش اشک می ریختند و بادیگاردهایشان در مقابل سربازان ما بی حرکت ایستادند و جرات کاری نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است، بیان کرد: اتفاقات بزرگ در دست است و باید بدنبال اتفاقات بزرگ باشیم؛ اتفاقات بزرگ خواهد افتاد تا این انقلاب به دست صاحب زمان برسد.

وی حق این مردم را داشتن مسئول انقلابی خواند و اظهار کرد: انقلاب شد تا دادگاه انقلابی داشته باشیم، هر یک از این ارزش های انقلاب اسلامی لغزشی پیدا کرد بسیجیان جهت تقویت آن به پا می خیزند.
عسکری تصریح کرد: حرکت بزرگی در سال ۵۷ انجام شد که به پیروزی رسید و کسی فکر نمی کرد حتی این مرغ طوفان زده و تا لحظه آخر نیز بر این پیروزی انقلاب باور نبودند.

وی با تاکید از آیه قران خاطرنشان کرد: اینکه در قرآن هم این آیه "غم و اندوه را تحمل کنید که خدا با ماست"، ما با همین ایه توانسیتم در جنگ ها پیروز شویم و استکبار جهانی دستش را خالی دید؛ چراکه ژاندارم داخلی را از دست داده بود و احساس خطر کرد.

عسکری با اشاره به اینکه در انقلاب جوانان بسیاری شهید شدند ، بیان کرد: آن جوانانی که در گوشه گوشه این کشور وجود داشت و بعد از انقلاب بسیج تشکیل دادند که در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون درخت انقلاب اسلامی که تنومند شده و باعث لرزه دشمنان و مستکبران جهانی شده است، هر اتفاقی که در عرصه های نظامی، علمی، موشکی و هسته ای رخ می دهد این دوستان ما در جهان خوشحال می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ایران را تنها کشور در دنیا خواند که به برکت روحیه بسیجی و انقلابی توانسته بسیاری از ضعف ها را جبران کند، عنوان کرد: یعنی از بسیجیان پایگاه ها و محلات و تکایا که امروزه در فضای مجازی دست به دست می شود، خشم استکبار جهانی بیشتر می شود وقتی نفتکش آمریکایی را می گیریم و نیروهای جاسوسی شان را شناسایی می کنیم، هلی کوپتر آنها در اقیانوس می چرخد و قدرت مقابله ندارد.

وی ادامه کرد: بسیجی تغییرپذیر و تهدیدپپذیر نیست و برای مسئولین ضعیف در جمهوری اسلامی، ستون بسیج و سپاه به آن وصل می شود تا جلوی تضعیف کار گرفته شود.

عسکری از برگزاری این جشنواره گفت: امسال به دلیل کرونا این برنامه تجلیل از بسیجیان برتر به شکل کوتاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ۲۲ بهمن امسال را به شکلی متفاوت خواند و افزود: باعث شگفتی رسانه های جهانی شد و دنیا باز هم شاهد شگفتی های ارزش های این انقلاب در آینده خواهد بود.

در پایان این جشنواره از بسیجیان برتر در پایگاه ها، حوزه و تکایای این شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴