مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد

آغاز ساخت 50 خانه محروم در آمل

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۴۷۷
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: امسال تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد داشتیم و ساخت 50 واحد مسکونی را در سال جاری تحویل گرفتیم.
۰
plusresetminus
آغاز ساخت 50 خانه محروم در آمل
حامد طاهری نسب در گفتگوبا خبرنگار بلاغ با اشاره به نامگذاری چند سال اخیر در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری حداقل در طول همین چند سال اخیر در خصوص رونق تولید و در جهش تولید و استفاده از توان و ظرفیت داخلی تاکید داشتند، که البته در بحث اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف در آن کارهای خوبی انجام می‌دهند.

وی با بیان فعالیت های بسیج سازندگی در اشتغال زایی عنوان کرد: در موضوعات وام‌دهی، اشتغال زایی، تسهیلات بانکی در موضوع کارآفرینی و آموزش فنی حرفه ای در طول یک دهه اخیر توانستیم بیش از ۵۰۰ نفر از افراد جویای کار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش دهیم و حتی در مبالغ مختلف با توجه به طرح‌های که از قبل برای آنها دیده شد تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: یکی از مطالبه مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب جوانان و مسئولین است، باید نگاه به داخل و نگاه به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی ساخت های خانه محروم را با همدلی و کمک خیرین و گروه‌های جهادی خواند و افزود: توانستیم در این چند سال اخیر بیش از ۳۰ واحد مسکونی را افتتاح کنیم و در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قرار دادیم.

طاهری نسب ادامه داد:امسال نیز با توجه به اینکه برنامه جدیدی که دولت در بحث خانه‌دار شدن دارد، تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد داشتیم و ۵۰ واحد مسکونی را در سال ۹۹ تحویل گرفتیم.

وی از پیشرفت ساخت خانه های محرم ابراز امیدواری کرد و اظهار کرد: در هفته بسیج سال ۹۹ که اولین کلنگ زنی در روز ۵ آذر توسط فرمانده سپاه کربلا در شهرستان آمل به عنوان پایلوت در سطح استان زده شد، در 5 بخش دابودشت، دشت سر، بخش مرکزی، بخش امامزاده عبدالله و لاریجان بیش از ۳۵ واحد تا امروز کلنگ‌زنی شد و بیش از ۱۵ واحد پیشرفت فیزیکی از مرحله فونداسیون و ستون و سقف قرارگرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل افزود: اگر منابع که قراراست در اختیارمان قرار بگیرد اگر به دست ما برسد تا ۶ ماه آینده ۵۰ درصد این خانه‌ها تحویل محرومین خواهیم داد.

وی بیان کرد: مناسبت‌های مختلف که در طول سال داریم ما سعی خواهیم کرد و خانه‌ها را تحویل مددجویان و محرومین دهیم، تمامی اینها افرادی هستند که یا خانه ندارند یا مستاجر هستند یا اکه خانه هایی که در آن خانه های قدیمی است یا به صورت مشترک بعد از افراد با والدینش زندگی می‌کنند و تمامی افراد مستحق خانه‌دار شدن هستند و همه این افراد از این ۵۰ واحدی ما تحویل گرفتیم در روستاهای شهرستان آمل در مناطق شهری است.

طاهری نسب گفت: در سال جاری 4 میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای اشتغال زایی در اختیار کارافرینان قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲