تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۸۴۵۵
سپاه کربلا در پی شهادت مدافع امنیت بسیجی شهید مصطفی نوروزی پیام تسلیتی صادر کرد.
۱
plusresetminus
پیام تسلیت سپاه کربلا در پی شهادت مدافع امنیت شهید«مصطفی نوروزی»
به گزارش بلاغ، سپاه کربلا در پی شهادت مدافع امنیت بسیجی شهید مصطفی نوروزی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

《وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ》

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلاورمردانی است که در مکتب انسان ساز امامت و ولایت درس ایثار و فداکاری و خدمت را به درستی آموختند.

دلیرمردانی که با ایثار و از خودگذشتگی، همه عمر خود را برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صرف کردند. شهید مصطفی نوروزی یکی از آن دلیرمردانی بود که در جبهه فرهنگی و سازندگی از اردو‌های جهادی برای محرومیت زدایی تا علمداری برای ترویج فرهنگ شهادت در کاروان‌های راهیان نور، عاشقانه و صادقانه خدمت کرد. این رزمنده مخلص بی ادعای میدان‌های امنیت، برای تربیت نوجوانان و جوانان تراز انقلاب در تمامی سنگر‌های هنری، ورزشی و آئینی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد تا آنکه اجر و مزد زحمات شبانه روزی و خالصانه خود را از دستان ارباب بی کفن حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که خود میاندار روضه هایش بود، گرفت.

مصطفی نوروزی شهید مدافع امنیت از بسیجیان حوزه محمد رسول الله (ص) شهرستان ساری همزمان با ایام شهادت امام هادی (علیه السلام) که در استان سیستان و بلوچستان، به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) در حین ماموریت گشت عملیاتی برای تامین امنیت در منطقه بود به فیض شهادت نائل آمد و بدینوسیله این شهادت را به امام زمان (عج) رهبر فرزانه انقلاب و مردم مومن و شهید پرور مازندران بویژه به خانواده معزز این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال برای آن شهید همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبرو شکیبایی مسئلت داریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما