تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۶۳
معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا با اشاره به تعمیر اساسی موتور هلی‌کوپتر توسط متخصصان داخلی گفت: دشمن نمی‌خواهد با تکیه بر توان داخل پیش برویم واین کار متخصصان و جوانان ما آنها را مأیوس می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسردار یزدآبادی امروز در مراسم رونمایی از 6 موتور اورهال (تعمیر اساسی) شده به دست متخصصان داخلی در شرکت هلی‌کوپتری ایران ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: تعمیر و اورهال هلی‌کوپترهای شرکت هلی‌کوپتری ایران نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.
وی افزود: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی همین توجه به داخل است انقلاب ما در کنار آنکه بار معنوی داشت، تأکید بر موضوع مسائل علمی نیز داشت.
وی افزود: در همین تحریم‌ها جوانان متعهد ما احساس کردند که نیازهای خود را باید خود تأمین کنند و در 42 سال گذشته این هدف بزرگ‌ترین آسیب را به دشمنان انقلاب زده است، وگرنه تشکیل حکومت دینی صرف مدنظر نیست و در کنار آن توسعه علمی و اقتصادی ضروری است. اگر انقلاب ما اکتفا می‌کرد که فقط جامعه دینی داشته باشیم و در رشد علم و دانش حساس نباشیم، در واقع دشمن را خوشحال می‌کردیم و آنها کاری با ما نداشتند.
معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا افزود: در علوم مختلف با حمایت همه‌جانبه رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی پیش رفت در زمینه مسائل علمی،‌توسعه عدالت اجتماعی مسائل منطقه‌ای، اقتصادی و توسعه کشور برای خودکفایی کامل ورود کردیم و به همین دلیل به ما حساس هستند.
وی تأکید کرد: دشمن تمایل ندارد، ما خودمان روی پای خود بایستیم، امروز جوانان این شرکت نشان دادند که در عدم اتکا به بیرون گام‌های بلندی برداشته‌اند و این موفقیت را به دست آوردند و بنیاد تعاون با حضور این جوانان متخصص سرافراز شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴