تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۳۳
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه ناپایدار جوی از اواخر سه شنبه که خلیج فارس را طوفانی می‌کند خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا انصاری عصر امروز اظهار داشت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از امروز تا اوایل وقت فردا وزش باد‌های شمالی در فراساحل مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد همچنین تا روز چهارشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف استان روند افزایشی خواهد داشت.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت سه شنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جوی، سرعت وزش جریان‌ها بر روی دریا به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و با تداوم وزش آن، چهارشنبه و پنجشنبه دریا به طور کامل مواج و طوفانی خواهد بود؛ در این مدت نیز وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین از پنجشنبه با شروع وزش جریان‌های شمال غربی روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود و انتظار داریم پنجشنبه و جمعه دمای هوا به طور محسوسی کاهش یابد.
انصاری آسمان استان بوشهر را تا فردا، صاف همراه با غبار محلی و در طول روز گاهی وزش باد، در برخی نقاط وقوع پدیده مه و کاهش دید پیش بینی کرد.
این کارشناس هواشناسی توضیح داد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود که امروز تا اوایل وقت فردا بر روی دریا در فراساحل جنوبی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی افزود: ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا در فراساحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.
انصاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۰ بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۵۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۰ است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷